Eşti curvă? Ai reputaţie

Ieri am ieşit cu nişte prieteni pe afară la o scurtă plimbare apoi la o bere. Toate bune şi frumoase. La un moment dat venise vorba despre o veche cunoştinţă. Despre cât de frumos o duce, cât ” de superb ” a ajuns şi câte flori miroase ea zi de zi.

Râdeam şi intram în pâmănt e ruşine. În gândul meu încercam să-mi dau seama la ce naiba mă gândeam în urmă cu ceva timp… şi ce mă terorizează şi acum de fapt.

Am intrat repede în horă. Am râs şi eu, cu poftă chiar – dar după asta…. Cam acum înţeleg eu de ce mă arată lumea pe stradă cu degetul. Acum înţeleg eu de ce. Ce a fost în capul meu să am tangenţe cu asemenea persoane? 🙂

Cam aşa ţi-o trage trecutul, uşor şi sigur.

*eu, un tip care se respectă, cu o femeie minunată lângă…. mi-a trebuit să merg la o petrecere de destrăbălaţi.

2 comments

  1. Amon, nu trebuie sa te ,mai uiti in urma, multi au vrut sa para ceva ce nu sunt…inca nu te`ai obijnuit cu asta?:) nu este nevoie sa ai tangente cu astfel de persoane daca pur si simplu le eviti.

    :*

    1. pai daca nu eviti persoanele de genul atunci cand trebuie, ramai cu amintiri urate. Singura modalitate de a trece peste asta este sa negi. Dar cand lumea iti zice asa… ramai socat :))). Noi sa fim sanatosi 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

