Leapşă reloudid

Citeam nişte posturi ma vechi şi am găsit o leapşă frumoasă primită de la o domnişoară… care nu cred că mai are blog. Dar cu toate astea, eu o voi completa din nou. Enjoy!

1. Cât e ceasul ?

21.29

2. Numele tău este?

Andrei

3.Poreclă:

Amon, Amonelu’

4. Ai tatuaje?

Nu. Care e rostul lor?

5. Culoarea ochilor?

Căprui

6. Locul în care te-ai născut?

Undeva departe, e iubirea mea :))

7. Mâncare favorită?

Cartofi prăjiţi cu parmezan ras deasupra, două ouă ochi deasupra şi ceva mezel rumenit în tigaie.

8. Ai fost vreodată în USA?

Da,întâmplător eram în WTC în momentul în care ele au căzut.

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

Neah, asta-i vrăjeala:)

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Deah şi chiar degeaba. punct

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Deah

12. Crutoane sau bacon?

Pardon : supa cu crutoane :D

13. Zi favorită din săptămână?

Miercuri (chipsuri,filme,energizante si uneori votka , all fucking day:D )

14. Restaurant favorit?

Trattoria

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

Tenis de câmp şi fotbal.

16. Băutură favorită?

Cola light/zero, pepsi light

17. Îngheţată favorită?

Bambino:X

18. Walt Disney sau Warner Bros?

Warner;)

19. Restaurant Fast Food favorit?

“El Grande” si “Bravo” (Oneşti)

“La Irina” şi “KFC” (Bacău)

20. Ce culoare are dormitorul vostru?

Albastru (Oneşti)

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

Hohoho:))),mai bine mă întrebai “de câte ori am învăţat pentru un test/examen”:))

22. De la cine ai primit leapşa asta?

De la Sânziana, care a furat-o de la Andra:))))

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

Într-un magazin de instrumente muzicale. Mi-aş înfinge degetele în nişte lopeţi active în 5 sârme şi gata;)

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

Mă pun în pat şi mă gândesc la nemurirea sufletului.

25. La ce oră mergi la culcare?

Când îmi este efectiv silă de mine

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

Nu ştiu, dar eu sunt ultimul.

27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?

Nu ma uit la televizor prea des.Si atunci cand ma uit,e ceva in gen ” mda,next,sa ma sugeti,bla,:))),mda,vrajeala,panarame,curve,next,fraieri,next,ciocoflenderi,m**** m**** de telecomanda,hai fugi cu galeata,stop” si inchid;)

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

Denisa 😀

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

Practic nimic. Nu am la ce :))

30. Care e culoarea preferată?

Verde

31. Mare sau lac?

Sincer? Piscină

32. Câte tatuaje ai?

10

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

Care masina? Dacia lui tata?

34. Ce preferi, pisică sau căţel ?

Cainele. Si nu suport animale in casa;)

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

Primăvara

36. Eşti solo ?

Nu puişorilor :))

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

Da!

38. Cât e ceasul?

21.43

Zi-mi ce ai pe suflet !

