Andreiamon.ro iz beak

Da, am făcut rost de laptop. Asta până îmi voi face laptopul meu, domnul Valea Stoich. Domnul Munteanu mi-a făcut supriza de a-mi da un laptop cu care să-mi fac treaba. Cu astea fiind zise sper să-mi aduc din nou blogul pe culmile fericirii. Proiectele în care eram implicat sper să le pun din nou în prim plan şi reuşita să nu fie departe.

Mulţumesc puţinilor cititori rămaşi pe acest colţ de colhaz. Mulţumesc domnule Munteanu pentru această surpriză.

*Hai măi că nu scriu atât de rău, din moment ce un om matur mi-a dat un laptop să-mi continui treaba cu blogul😀.

One comment

  1. Andreea · · Reply

    Bafte si succesuri!😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

