Mă amuză

Sunt teribil amuzat de toţi ăştia care zic că nu ţin paştele şi n-au nici o treabă cu el. Dar ei sunt ăia care îţi zic înaintea ta Paşte Fericit, aia cu mesajele de tip mass pe telefon, cu lumina şi alte treburi de gen.

Băi băieţi, mergeţi la biserică, mâncaţi cozonac, spargeţi un ou roşu şi vă trece. Lăsaţi toate lăbărelile de tip sătănei.

Şi….

Eu nu cred în forţele invizibile care ne guvernează, iar paştele sau crăciunul sunt doar nişte simple sărbători în care mănânc până îmi cedează ficatul. Simplu! Am primit până acum câteva mesaje pe telefon iar eu de religie sunt catolic. Dacă înţelegeţi ce vreau să spun, atunci lăsaţi-mă!

Zi-mi ce ai pe suflet !

