Prostie

De aproape un an de zile cânt în corul bisericii catolice din Oneşti. Ştiţi voi, ăia de respiră greu, ăia mici şi de culoare neagră, inamicii ortodocşilor şi ăia care dansează(de fapt dansez numai eu) în gen Gospel în biserică. Ha HA!

În tot acest timp am văzut destule persoane, am fost la mai multe adunări şi am văzut cam ce bate capul unora. Unii sunt interesanţi, ai ce discuta cu ei, unii sunt deschişi la minte şi au multe de oferit. Dar alţii…. Ei bine, alţii sunt proşti făcuţi grămadă. Şi măcar dacă ar fi numai părerea mea sinceră dar nu. Unii sunt proşti cu spume, proşti de poţi sparge lemne în capul lor iar ei râd.

 De exemplu. E una de a 10-a care e…. În fine, nu-mi dau seama de unde atâta idioţenie. Are minte de copil de 12 ani. E un geniu al prostiei, un retard mintal, un retard cu acte în regulă.

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    din pacate sunt din ce in ce mai multe specimene ca aia de mai sus…

Zi-mi ce ai pe suflet !

