Vartai, tu baţi covoare?

Chiar aşa, cum vă permiteţi să bateţi covoarele?

Zilele trecute am fost la una din bunici să-i bat covoarele. Na, e bătrână. Şi băteam eu acolo cu gândul în nşpe părţi, trăgeam uşor dintr-o ţigară, mai fum mai praf, ceva în plămânii mei tot ajungea :)). La un moment dat aud nişte chicoteli. Mă uit în spate şi ce văd. Prietenele mele, piţipoancele oraşului – v-am mai povestit despre reginele gletului şi al polistirenului. Mă uit aşa lung şi una din ele :

– “Uite-l mă pe ăla de scrie pe net. Uite unde a ajuns. Cum să baţi mă covoare?”

Eh, atunci mi-a sărit ţandăra şi am început să le iubesc cu vorbe de duh, dor şi cele sfinte. Frigiderele lor erau pline de carne.

Eu nici acum nu înţeleg ce au vrut ele să zică de fapt. Dar să o luăm logic :

1. Dacă am blog, asta nu înseamnă că sunt un nume în acest oraş, sau mai bine de atât, o vedetă. Nu are nici o legătură.

2. Dacă ele au rămas uimite de faptul că cineva bate un covor, înseamnă că sub stratul ăla de glet există jeg, foarte mult jeg. Casa lor nu e departe de o cocină. Să înţeleg că jegul d-stră domnişoarelor îl trageţi cu piciorul sub covor nu?

3. Covoarele nu au suflet :)).

4. Am zis eu că sunt proaste, dar nici în halul ăsta.

Iar dacă totul se rezumă doar la punctul 1, atunci e grav. Blogul nu te face mare, blogul nu te face o vedetă de zile mari. Aşa am ajuns? Vai ce n-aş să vă văd peste ani la cratiţă cu bărbaţi care vă mint că sunt la întâlniri de afaceri iar ei sunt la….. Apoi când ajung acasă să vă trântească oala de mâncare prost gătită că voi oricum nu ştiţi să prăjiţi nici măcar un ou aşa cum trebuie. Şi credeţi sau nu, e mare lucru să faci două ochiuri calumea pentru gustul fiecăruia.

Aşa că vă întreb pe voi dragii mei. Voi vă permiteţi să bateţi covoare? Vă coborâţi la acest nivel?

8 comments

  1. Daaaa!:) Ce rușine e în asta?

  2. eternallnight · · Reply

    nu e nici macar o rusine, ba daca stai si te gandesti e o mandrie, pentru ca iti ajunti parintii/ bunicii / care poate nu mai sunt in stare… plm, eu bat covoarele de cate ori e nevoie, si nu e nici o rusine in asta:)

    1. na, eu am zis că sunt proaste şi voi aţi crezut că am ceva personal cu ele :))

  3. Alcs Ada · · Reply

    =)) Prea tare!

  4. =)) =)) =))

  5. mah la ele acasa nu se bate covorul…se inlocuieste cu unul nou…asa k sa fie fitza suprema…sa vada vecinii ce valoare au;)…idiotii planetei

    1. idiotenia suprema

  6. Da… Dc nu?zilele trecute am batut un covor 4 pe 3…. Si crede-ma k am scos vreo 2 pachete de tigari din mine…:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

