Unde e pedeapsa?

Legi norvegiene sau nu, eu credeam că la noi e aiurea. Eu tot nu pot să înţeleg cum naiba Anders Breivik, ăla de a măturat cu Norvegia pe jos exact după bun plac, riscă maxim, atenţie, maxim 21 ani închisoare pentru atentat cu bombă şi masacru pe insulă. Va lua 21 de ani doar în cazul în care el îşi va asuma ce a făcut.

Ce nu mai înţeleg eu legat de acest fenomen straniu: El a intentat la proces că a fost în legitimă apărare. Păi cum mă-ta-n cur? O sărit toţi la bătaie şi tocmai atunci, din întâmplare aveai o maşină plină cu explozibil la tine? Apoi ai zis să ieşi şi la o plimbare pe insulă. Tocmai atunci când ai călcat pe insulă, toţi ăia au început să tragă cu praştia în tine, iar tu ai scos din buzunar o puşcă cu apă şi ai zis să te aperi puţin.

Dacă fac şi eu la fel? Mă duc sparg o bancă, uşid 20-30 de oameni, fur banii şi îi ascund în buncărul meu săpat cu grijă şi atenţie undeva ascuns de lume, fac 10 ani de puşcărie(atât!) pe urmă ies şi plec în altă ţară. Nu merită? Dar nu cred că fac nici 10 ani🙂.

*Mai am eu un tovărăşel, în d-zeii mă-sii, care a băgat cuţitul în gât unei domnişoare. Apoi pe când ea se zbătea, a zis că e bine să şi violeze. Perna pe faţă şi hopa hopa. L-au prins, l-au băgat la vâşcă şi i-au dat 8 ani. După 2 ani, sentinţă a scăzut. Aşadar în 2013 el o să iasă din puşcărie. Din 8 ani, s-a ajuns la 5. Aşa merge la noi.

Zi-mi ce ai pe suflet !

