Aceste pleve doamne, aceste pleve

Cum era de așteptat, cum era normal pentru mine, doar așa ca să mă simt extraordinar de bine….. a trebuit să fac și un post separat pe tema vBloggingului din România. Din câte am văzut azi…. din păcate nu are nici un fel de viitor. Probabil ei vor să pară amuzanți, vor să facă în așa fel încât să iasă în evidență. Nu le iese, nu iese nimănui. Sau poate nu am urmărit vBloguri la scară mai largă. Mi-a fost clar de când am văzut acest papițoi. Ați văzut și pe Facebook că am postat câteva clipuri cu niște protagoniști sparți cu lacuri și vopsele. Am urmărit împreună cum una ne spune ce înseamnă iubirea cu adevărat. Papițoiul de care vorbeam, la prima impresie : e un labă tristă, exilat de toată lumea, cu prieteni imaginari și domnișoare sub 12-13 ani care sunt în limbă după el.

Domnul de care spuneam este :

L-ați urmărit da?

Tot el. Nene, nu-mi pasă dacă citești sau nu acest post. Și da, știu că te roade foarte mult că te fac de căcat deși spui că nu-ți pasă de critici. Ar trebui să le asculți. Ele îți perfecționează ceea ce faci, nu toți maimuțoii de vârsta ta care te pupă în cur și se bucură ori de câte ori apar într-un clip de-al tău. Din ce faci acolo nu dai gata pe nimeni. Poate copilașii de vârsta ta râd cu lacrimi la fazele tale eșuate cu tendințe de gay.

De unde mi-am dat seama că ești un exilat? Ai un video în care spui cu tărie că ai vorbit pentru prima dată cu niște persoane foarte dragi ție.

Nene, nu amuzi pe nimeni iar mesajul meu pentru tine este cât se poate de clar. Fă altceva! Bloggerii de-i pupi în fund nu dau doi bani pe tine. Și tot un mesaj pentru cei ca tine. De unde dracu tot apăreți? Am urmărit azi cu Denisa clipurile d-stră. Nu-mi dau seama ce vreți să demonstrați. Dacă spuneți că vreți să fiți un Ian de România…. eu zic să vă mai gândiți. E un fel de blasfemie să spuneți așa ceva. Nu vă iese, nu are cum.

Acum la final.

Dragi copchii crescuți în epoca de după windows 95′. Ieșiți în lume, mergeți la iarbă verde doar cu câteva bucăți de carne, pâine și o sticlă de bere(nu 10). Fără coffee spice-uri și vodka cu energizant. La vârsta voastră se creează lichidul ăl de o să-l folosiți la reproducerea speciei. Dar doamne, asa-zisule invizibil și plin de putere, sper ca generația de o să-mi plătească pensia să nu facă parte din copilașii ăstia.

Aceste pleve, o doamne doamne, aceste pleve…..

3 comments

  1. scuza-ma dar cu ce te-a deranajat aceasta persoana?cu ce drept critici tu pe altii.inainte citeam cu drag postarile tale dar de la un timp…in fine🙂

    1. pentru că sunt rău, al dracu. Soi rău🙂.
      Sincer, tu generatia asta o vrei pe viitor? Copilașii ăștia fără d-zeu?

  2. nu,orice generatie are parti bune si proaste depinde cum privesti.
    Uneori poti cunoaste o persoana nu dupa ceea ce zic altii despre ea si dupa ce zicea ea despre altii si totusi nu vreau sa fie asa si in cazul tau🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

