De ce ești imbecil?

Ăsta e doar un post pentru imbecilii care reușesc să strice buna dispoziție și nu numai. Sunt destui retarzi pe lumea asta care ar da orice să-ți spargă viața prin toate mijloacele. Eh, ei sunt niște idioți. Drept urmare am să scriu un post frumos cu bune și rele, să știe lumea ce împărat sunt eu.

Imbecilule care ești imbecil. Viața ta, bună rea, nu face doi bani în fața mea. De ce ești prost și-mi fuți nervii așa cum vrei tu? Dacă n-ai avut bunul simț să suni de ziua mea(19 martie) și să-mi spui un amărat de la mulți ani, nu chiar că mi-aș fi dorit să te aud, dar totuși dădeai dovadă de bun simț – bunul simț e mare lucru în ziua de azi, atunci de ce o faci chiar acuma? Ce tot vrei de la mine? Vrei să îți spun cu gura mea că am pierdut 20 milioane de euro la jocurile de noroc doar cu o mână pariată prost? Vrei să înțelegi mersul trenurilor impus de CFR? Ce te freacă pe tine grija de problemele și reușitele mele?

Am avut să trăiesc și nefericitul eveniment de a vedea oameni ca tine, pentru prima dată în viața mea, când am avut o sumă destul de consistentă de bani în mână iar oamenii erau lângă mine. Da, oameni ca tine, oameni care sunau, care mă căutau. Țineau morțis să bea o bere cu mine. Fraze de gen : pretenaș, nu bem și noi o bere? Când s-au terminat banii, ehe, au ieșit pe ușa din dos. Nașpa, păcat, poate nu mă așteptam. No, banii vin și se duc, prietenia se tot duce.

De ce ești tu un retardat? Pentru că ție îți plouă în casă, oaia ta stă să moară iar tu îmi numeri banii. Numeri fiecare leu dat pe țigări. Vrei să afli una? Săptămâna trecută am fumat 3 pachete de țigări într-o singură zi. Cui îi pasă? Ție? Doar e sănătatea mea, ce pizda mă-sii.

Doar zic…

