Explicația mea pentru banii pițipoancelor

Stăteam așa și mâ gândeam, tolănit în patul meu de cleștar, brodat cu perle și….

Vă zic eu de unde unele pițipoance au bani. Mă refer la pițipoancele alea care nu au o situație materială bună în familie, dar totuți le vezi cu haine scumpe, sau se distrează prin cluburi de lux. Vă zic eu. Există boșorogi care n-au ce face cu pensia. Ce-i mare lucru să faci un oral pentru 50 de lei sau mai mult? La sex deja ridici suma. Oricum prea mult nu-l ține pe moșneag, iar tu ca pițipoancă pleci satisfăcută.

De acolo domnii mei, de acolo au bani unele fete cuminți.

Să nu mai zic că totuși o trusă de glet și polistiren de calitate costă destul de mult. Până la urmă ești pițipoancă și ai nevoie de calitate.

LA MUNCĂ!

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    :))))) adevarat

Zi-mi ce ai pe suflet !

