Ce se mai precipită unii

De multă vreme n-am mai participat la un concurs între bloguri. Cred că am spart ieri gheața după multă vreme. De ce am ales asta? Pentru că mulți se precipită atunci când vine vorba de clasament, premii și cine și ce câștigă.

Nu are rost, pur și simplu. Vezi numai mini bloggerași care contestă orice, că ei sunt mai tari și mai interesanți. De exemplu, atunci când am câștigat acest domeniu plus acele bilete la ArtMania, mai mulți au sărit de cur în sus că ce am avut eu special față de ei. Că era doar o simplă povestire și nu am luat cu lux de amănunte concertul Scorpions de la Craiova. Păi simplu, în brief scria să povestim o chestie amuzantă de la un concert. Nu e nimic amuzant dacă Matthias Jabs pune un Mi în plus😉.

Așa că muriți dragi hateri, muriți legați cu piatra de gât. În plus, să vă ducă apa cu tot cu case, laptopuri și dinalea.

Zi-mi ce ai pe suflet !

