Diferența dintre noi și ei

Am urmărit aseară meciul dintre Barcelona și Chelsea. De ce am să urmăresc întotdeauna un meci de Liga Campionilor cu cea mai mare plăcere? Pentru că meciurile astea oferă spectacol. Oferă fotbal de calitate, jucători care își dau sufletul pentru un gol și chiar dacă vrei nu te poți plictisi la un meci de genul ăsta.

Eh, aseară a fost manșa retur din prima semifinală.

Ce meci, ce spectacol. Nu am ținut cu nici o echipă, pentru că pur și simplu înafară de Dinamo nu mai țin cu nimeni. Dar în meciul de aseară am văzut calitate, dăruință și toate cele. După acea lovitură de la 11 m ratată de către Barcelona, Chelsea s-a baricadat și era practic imposibil să treci de ei.

La scorul de 2-1 pentru Barcelona, Chelsea era calificată deoarece avea un gol dat în tur plus golul din deplasare.

Vedem apoi un gol anulat pentru Barcelona, un murmur surd al galeriei, un murmur de 90.000 persoane – superb.

Lovitura de grație însă vine în ultimul minut de prelungiri când Chelsea marchează prin Torres.

S-a terminat 2-2 meciul retur, iar total a fost 3-2 pentru Chelsea.

Enjoy :

Zi-mi ce ai pe suflet !

