Să ne pozăm cu Frone sau….

….sau ce impact are conținutul ieftin asupra românilor. Românii sunt niște ciumpalaci care vânează conținut ieftin. Au nevoie de acele emisiuni ieftine, de acele tabloide, de acele chestii care apar pe sticlă fără nici un fel de d-zeu.

Frone este un om de nota 10. Așa a fost mereu. Ce mă enervează pe mine la culme, exact cum am mai spus și aici, este că toată lumea acum îl vede ca pe un erou. Un erou al Nebuloasei, al Oneștiului. Voi n-ați avut niciodată nevoie de el, nu l-ați ajutat cât de puțin. Iar acum după prestațiile lui, plus că s-a calificat și în finală, aveți toți plăcerea plăcerilor de a face o poză cu dânsul. Mă, acum nu vă scârbește nimic legat de el? Nu mai treceți pe lângă el cu zâmbetul pe buze? De ce acum zburdați ca mielușeii pe lângă el? Ar trebui să nu se uite la voi, să vă spargă capele alea seci cu toporul, să vedeți voi durere.

Cum mi-am dat seama că unii sunt doar niște cocalari ambulanți? Eram săptămâna trecută la un restaurant din Onești și mâncam o salată(prea multă mâncare grea de Paște). La două mese lângă era o adunătură de struți(cocalari, pițipoance și tot tacâmul) care se lăudau cu banii și mașinile lor. Am zis în gând că e problema lor, eu îmi mănânc salata, îmi beau sfânta colă și plec în treaba mea. Trece un timp și intră domnul Frone pe ușă. Atunci a început isteria. La mese se auzea : Uite, ăla e Frone de la Românii au Talent. Și doi cocalari s-au ridicat și…

Cocalar : Salut Gigele. Hai să facem și noi o poză.

Mi-a pierit chef, poftă de mâncare ș.a.

Doar zic așa…. unii sunt proști.

*Dacă văd pe Facebook pe cineva care are poză cu Gigi îl spamez și îi dau block!

2 comments

  1. Da ce te deranjeaza daca il caut pe Nea Frone pe strada si pun poza cu el ? Inseamna ca sunt cocalar sau piti ? Gresesti .

  2. sconcs îs · · Reply

    Haaa. Da, e tragic. Dar aşa o să fie întotdeauna.
    Învaţă să-ţi iei salata şi să mănânci pe terasă.

Zi-mi ce ai pe suflet !

