Știți cum e la noi? La Onești?

Azi este ultima zi din bâlciul bâlciurilor, din tot căcatul ăla de festival și tot ce ține de el. N-am fost și nici n-am să merg, ha ha, azi sunt plecat din localitate. Oricum nu contează asta.

Ziua de ieri, adică cea de 1 mai s-a terminat cum nu se poate mai bine. Trebuia să vadă Nebuloșenii ce gaspadin primar au ei, un gaspadin primar de îi privea ca un împărat de la ultimul etaj al polivalentei.

Cum pana mea îți permiți festival de 5 zile, plus un foc de artificii care mi-au stricat buna dispoziție seara trecută când…..

– Azi pe 2 mai, apa e luată în Onești. Apa e luată o lună adunat pe an – așa se face treabă.

– Trecerea la nivel de cale ferată se repară ziua în amiază mare. Cât de prost trebuie să fii să închizi un drum european ziua între orele 8 – 17, doar așa că la Onești se lucra trecerea de la barieră? Cum să faci asta într-un oraș de tranzit? Cum să ne pui pe drumuri gaspadin? Da, a trebuit să fac roată pe la Moinești🙂.

– Tot cartierul 6 martie este un dezastru total. Dacă vrei să mergi în oraș, trebuie să îți pui o perie de ghete în geantă. De ce? Că după 5 minute de mers prin praf, ești ca moș gerilă.

– Drumul și podul de după peny, ăla spre calea ferată, sunt într-o stare extrem de proastă. Probabil un pasaj de va face atunci când podul se va prăbuși cu tot cu mașinile de pe el.

Proștilor și lacomilor, rupți de tot și toate, încercări eșuate de a realiza am mai văzut. Votul meu nu-l are nimeni și nu-l va avea. Dacă vă prind pe oricare, cu orice fel de campanie pe la mine pe stradă sau pe oriunde, vă arunc cu ce găsesc în cap. Numai măscărici, cu zâmbete Colgate care promit și totul rămâne așa.

Eu ți-am mai dorit beteșigul de lume domnule primar în alte posturi, cu vila ta picând ca virgulă cometa de pe Cuciur, dar crede-mă…. acum îți doresc de 10 ori mai mult.

*Pont pentru proștii ăia de au semnat lucrarea la calea ferată de joia trecută. Dobitocilor, problemele de gen se rezolvă noaptea, nu ziua când orașul este tranzitat de câteva mii de mașini. Lucrați noaptea dragii mei….. aaaaa sau da…….  să nu mai pontați lucrătorii cu ore suplimentare.

2 comments

  1. sconcs îs · · Reply

    Domnule, efervescenţa ta îmi place. O să te citesc. Îmi plac oamenii nervoşi.

    1. perfect!

Zi-mi ce ai pe suflet !

