Oamenii și secrețiile nazale

Știu că e un post scârbos, iar dacă te simți scârbit îți recomand să treci mai departe cu alte posturi.

Nedumerirea mea este extrem de mare. Am văzut persoane care se scobesc în nas în fața oamenilor. Gen ședințe, mese cu rude și multe altele. Cum pana mea te poți scobi în nas la masa în fața a 10-15 oameni. Să mai mănânci și ceva greu, îți dai seama. Bun, asta e nu e problema mea de căpătâi, ci…..

Ce găsește atractiv la un muc atunci când îl bagi în gură. Mie și acum gândindu-mă la asta îmi vine să vomit. Băi, da să dau afară orice urmă de mâncare. Ce găsesc oamenii care își mănâncă mucii delicios într-o chestie extrem de scârboasă?

Sunt fumător și sincer mi-e scârbă de flegmele mele uneori. Flegmele alea de răceală. Răceală + gudron = ceva măreț.

Aștept un răspuns.

*Ieri eram la trecerea de pietoni iar un nene(nu dau nume, Ionuț) își savura liniștit porția de muci.

Băga-mi-aș să-mi bag.

Zi-mi ce ai pe suflet !

