Cânți la un instrument? Nu ești zeu!

Cânt de ceva ani la chitara bass. Instrumentul ăl mai frumos din lume, cea mai minunata decizie luată de mine. Brutalitate și rafinament într-un singur instrument.

Nu sunt singurul care cântă la un instrument. Am să mă leg strict de basiști.

Basiști sunt mulți, foarte mulți. În Onești mai ales au apărut basiștii ca ciuperca după ploaie. Au apus vremurile în care eram singurul basist din oraș(singurul rămas aproape de Onești) și eram chemat la diversele recitale susținute de trupele de muzică. Nu este nici o problemă, să-și cânte muzica liniștiți cu ce basist vor. Nu plâng eu după vremurile mele de glorie :)).

Dar o întrebare sinceră : crezi că tu, ca domn basist, că ai habar de muzică dacă ai bassul în mână? Crezi că dacă tu cânți simfonia 31 în Re Mijor cu septimă, ai habar de muzică?

Din păcate răspunsul meu este : NU!

A cânta cover nu înseamnă a face muzică. A cânta cover nu înseamnă că tu chiar ești făcut pentru instrumentul ăla.

Ai habar să improvizezi atunci când nu cunoști piesa pe care băieții o cântă? Ai habar să scoți piesa după ureche, cel puțin linia standard? Ai habar să tragi de corzi în funcție de cum e moderată piesa și sculele pe care le ai?

Dacă nu, atunci nu cunoști muzică!

Zi-mi ce ai pe suflet !

