Nu mă, telefonul meu este mai tare!

Am și eu așa nelămuririle de pe lume atunci când vine de ajunsul sau neajunsul unui individ. Toată treabă mă irită atunci când din vorba în vorbă se aude : Frate, al meu e mai bun.

Bun, e mai bun, nu știu ce e dar e mai bun. Felicitări că ai avut banii și răbdarea și nervii de oțel pentru a-l achiziționa.

Și așa vine vorba și de telefoane. Dacă citesc câteva bloguri, așa cum fac în fiecare dimineață la cafea, găsesc frumos nșpe milioane de posturi cu tema, “aaaa nu nu, Android suge” sau “ce să faci băi cu paleta aia de Samsung S3?”. Pe urmă dezbateri, dezbateri și iar dezbateri. Asta nu e numai pe bloguri. Asta se întâmplă peste tot unde este recomandat sau afișat un telefon mobil, de ăsta deștept de-ți prinzi ochișorii și limba.

Băi pule blegi născute în lux înaintea erei noastre. Acum 5 ani de zile ați fi măcinat zarul și demolat parlamentul pentru un telefon cu touch. Atunci nu mai contă că are ecran super nu-știu-cum sau că sistemul de operare o suge consistent.

Și da mă, telefonul meu este mai tare. Am un căcat de Nokia N95, după care apropo erați în limbă și l-ați fi pupat și în mufa jack acum 4-5 ani, cu care mă descurc, vorbesc la telefon, îmi verific căcatul ăsta de blog și de mail și toate bune și frumoase. Pun pariu că dacă îl pierd nu plâng așa mult după el, sau dacă îl scap, prea multe nu se strică la el, față de super telefoanele deștepte cu care îți este practic milă să umbli.

Să vă cadă rețeaua la toți, că ați reușit să mă enervați de dimineață!

Zi-mi ce ai pe suflet !

