S-a dat drumul la campanie

Da da, campania electorală pentru primărie. Toți șmecherașii își plimbă oile acum pe străzi să arate la oameni ce fel de ciobani sunt ei. Ciobani care au supt cât au putut de unde au vrut iar acum vor să încerce lovitura cea mare.

Știți cum sună la mine în oraș toată treaba asta? (Indiferent de candidat). Exact ca la circul de stat, exact ca atunci când vine circul în oraș și merg acele mașini Dacia pe stradă și : Lume lume, veniți la circul nostru. Avem broaște, raci, salamandre tocmai din Antarctica, cercopiteci care zboară. Și mulți mulți alții. Distracție garantată.

Ați înțeles acuma?

Ăia din partea lui Neghină, alți cocalari. Nu știu de ce, dar îmi displace fața acestui om. Îmi seamănă foarte mult cu domnul Fuego din emisiunea În Puii mei, exact un măscărici penibil deghizat, umblând pe calul lui alb(Volvo, Mercedes ș.a.). Domnule Neghină, mascaradele astea de pe străzi sunt, cu d-stră vorbind cu generația de 11-15 ani, sau cu d-stră urmat de foarte mulți copilași, astea nu sunt decât niște căcaturi. Domnule Neghină, tot ce faceți este un circ și sper să înțelegeți că atunci când veți trece pe strada mea lucrurile vor sta altfel. Dacă veți ajunge la primărie(sper să nu), ce căcat veți face? Veți construi roată mare din Pripyat aici la Onești?

Nu pot să înțeleg cu unii cetățeni înghit aceste porcării. Nu pot să înțeleg. După 20 ani de minciună, care mai de care, voturile se duc tot unde nu trebuie. Pentru Lemnaru rămane valabil : să i se dărâme casa de pe Cuciur.

Nu-mi place circul. Adevăratul circ, nu-mi place.

Așa că de ce mama dracu aș vota circari la primăria Onești?

*Și vă rog, fără susținători pe aici.

Zi-mi ce ai pe suflet !

