Cum se îngrașă porcul înainte de Crăciun?

Exact cum face Lemnaru.

Ați văzut da? În Cartierul 6 martie s-a început asfaltarea(plombarea) străzilor deși canalizarea nu este terminată. Apoi vor sparge din nou asfaltul ca să termine lucrarea, pentru că termenul de finalizare este 2014. Așa că nu mai sperați degeaba!

În parc la foișor au început lucrările la nu-știu-ce. Vom vedea după.

Băieții de spații verzi lucrează de zor să taie tot ce e crescut în plus.

Acum se vopsesc copacii, se trasează liniile pe străzi și se termină parcările promise.

Să trăim!

*Dacă votul meu este important pentru oricare din candidați, atunci fiecare din ei are mult de muncă. La corasonul meu nu ajunge nimeni :).

5 comments

  1. eternallnight · · Reply

    ehehee… asa a fost in fiecare an in care au fost alegeri…. 😐 pacat…
    si cel mai pacat e ca unii chiar cred ca lemnaru face astea ca sa schibmat…
    de ex eram ieri prin oras cu niste colegi :
    ia uite ba, sau vopsit marcajele… ia uite se asfalteaza intrarea in oras (aia dinspre adjud cred ?) , omg…. sa schimbat lemnaru ba… e mai bun acuma…
    a facut si cinematograf! esti nebun!?
    a pus si sensuri de giratoriu, d’alea cu statui!
    cred ca o sa il votez:|

    mda, cam astai romania.

  2. GIGI de la Ciungulesti · · Reply

    Si am uitat – You are a bitch ( tarfa)

    1. argumenteaza te rog. Care e motivul pentru care injuri in asemenea hal? N-ai educatie? Macar scrie corect 🙂
      Esti pro Lemnnaru? Esti ruda cu el? E oukey, asa se dovedeste ce acoliti are el 🙂

  3. GIGI de la Ciungulesti · · Reply

    Tu-mi injuri varu, coi desumflat.

    1. spune-mi te rog. de fapt arata-mi, unde l-am injurat? Exact fraza in care eu l-am jignit pe Lemnaru. daca intelegi ce vreau sa spun 😉

Zi-mi ce ai pe suflet !

