Idei de seriale

Am început cu The Simpsons și tot Simpsons mi se pare cel mai genial serial animat de comedie. Nu South Park sau Family Guy, nu chestiile astea moderne. Nu-mi plac pentru că au umorul ăla tipic de adolescenți americani. Știu persoane care scot câte o frază în engleză și râd ca boii. Tipic.

În fine, cum spuneam de The Simpsons. The Simpsons rămâne acel serial animat frumos, cu umor sec și interesant. Este extraordinar când vezi un specimen gen Homer.

Am terminat și cu The Simpsons, acum aștept episoade noi.

Apoi m-am băgat pe Doi Bărbați și Jumătate. Un serial de toată frumusețea. Am urmărit 8 sezoane cu toată plăcerea, apoi l-au băgat pe Ashton. Ashton e bun, dar e bun pentru filmele lui, nu pentru serialul în care Charlie era cheia. Acum ce e? S-a pierdut orice urmă din tema filmului. Găsim un  Ashton care se iubește cu o englezoaică cu un accent de-ți vine să spargi ceva, un Jake foarte puțin vizibil și nema alcool și prostituție. Nu mai există așa ceva. Dar parcă despre asta era vorba la început, nu?

Acum m-am apucat de The Bing Bang Theory. Sunt undeva pe la sezonul 2. Mi se pare extraordinar deși urăsc soundtrack-ul. Un serial reușit și se simte prezența lui Chuck Lorre.

Mai spuneți-mi niște seriale la care aș putea să mă uit. Dar ceva fain să fie😀

10 comments

  1. eternallnight · · Reply

    How i met your mother:).
    eu lam urmarit cap coada.. acum astept sa apara sezonul nou:D

    ar mai fi spartacus , lost , game of thrones😕

    1. Am vazut primul sezon din Spartacus, lost nu-mi place

      1. eternallnight · ·

        da, pacat ca la spartacus moare actorul principal:(
        ala de il inlocuieste e prea flower power:|

  2. Lie to me, Supernatural, The walking dead, Dexter😀

    1. SF: Supernatural , The Walking Dead , Being Human
      Police stuff : Criminal Minds , NCIS , NCIS Los Angeles
      Ciobani cu bata : Spartacus , Game of Thrones
      Comedie : How I met your mother
      Seriale epice care toata lumea le-a vazut : House M.D. , Californication , Prison Break , Dexter , Lost , Heroes
      Si inca multe multe multe seriale existente…dupa gusturile fiecaruia.

  3. Razvan · · Reply

    Subscriu la ce a zis Denu: Supernatural.

    Iar daca intr-adevar te tin bijuurile incearca Gossip Girl si sa-mi zici cum a fost (sau la cate episoade ai rezistat) =))

    Cius!

    1. In nici un caz Gossip :))))

  4. gery’s anatomy. House md

    1. grey’s anatomy** :))))

Zi-mi ce ai pe suflet !

