Eu nu mă pricep la nimic – sunt inutil!

Noi ca oameni suntem o rasa de proști care habar n-au să facă un lucru așa cum trebuie. Putem să avem banii de pe lume, putem să fim limita perfectului și invers.

Degeaba. Nu suntem în stare să ținem oamenii lângă noi. Oamenii pe care noi îi iubim pleacă și îi privim cum dispar.

Așa și eu. Am reușit să fac pe dracu în 4. Pot să am banii de pe lume, pot să fiu super sănătos și să am zoom în privire că tot degeaba. Sunt inutil. Probabil mă voi apuca de ceva, de cu totul altceva, ceva ce să fie bine și ceva cu care să mă fac plăcut.

Măcar am încercat.

6 comments

  1. Abia astept sa revii la tu ala optimist… De ceva timp numai articole de hater ai postat si mi-e dor de amonu de vara trecuta… Pana atunci vezi-ti de facultate si de ceea ce conteaza cu adevarat in viata ta !

    Bafta!

    1. Ce sunt alea articole de hater?

      1. Prin care nu accepti nimic, dai jos tot ce iti iese in cale, dar stii deja asta, intrebarea a fost cam retorica…

        Nu mai esti tu ala care il citesc din placere, acum esti un alt blogger pe care il citesc in speranta regasirii a ceea ce a fost ! Revino-ti macar pe acest plan, pentru mine, chiar daca nu iti pasa, pentru ceilalti… Pana la urma esti pe un domeniu .ro, ai nevoie de profesionalism, deci fa ceea ce vor cititorii tai… Macar din cand in cand !

        Daca ai nevoie de psiholog apeleaza la unul (desi nu ma supar sa te consiliez si eu sau altii prin comentarii, chiar daca nu iti pasa)

        Bafta!

      2. cred ca glumesti🙂
        Lasa posturile pe care le citeai. Scriam si inainte posturi prin care demolam tot.

  2. Andreea · · Reply

    Vreau sa iti zic o poveste.
    Eu lucrez pe aeroport. Iti spun asta ca sa stii unde l-am intalnit pe… hai sa-l numim Nena.
    Nenea vine la mine la desk in fiecare zi de 3 zile. Doarme pe jos, mananca doar biscuiti si vorbeste cu mine ca sa nu inebuneasca. Mai are de stat aici pana maine cand ambasada va fi deschisa.
    Astazi i-am aflat povestea, pentru ca intr-un moment de plictiseala am decis sa ii dau mai multa atentie decat obisnuitul: aha, yeah, aha, right, oh really?, ok, aha.
    Omul are 43 de ani. 43!!!!!! Vine dintr-un trib din Africa. S-a mutat la 20 ani in Italia, singur. A fugit din trib pentru ca se simtea mai inteligent ca ei si stia ca poate face ceva mai mult cu viata lui.
    A lucrat pana acum 5 ani in Italia ca maturator, a invatat italiana, spaniola, engleza si a aplicat la colegiu, apoi la facultate. Acum si-a extins cursul la o facultate din Londra pentru practica. A venit aici de 3 ori pe an in ultimii 2 ani ca sa invete obiceiurile oamenilor si sa se acomodeze. Lucreaza in prezent pentru o firma italiana care are sediu si in Londra ca agent de vanzari si viseaza sa ajunga in conducere.
    Acum te intreb pe tine. Daca omul asta plecat din cel mai jos punct posibil si la 43 de ani face facultate si vrea sa ajunga suus tu de ce nu poti?
    Nu iti inteleg postul si lamentarea. Canti la chitara bass foarte bine, esti la facultate, ai maini si picioare si cel mai important ai creier. Eu cred ca poti face mai mult de atat. Eu nu te vad pe tine un muncitor de la 8 la 5 zi de zi, injurand si blestemand ziua in care ai incetat sa visezi si sa lupti. Viata e grea si as cum stii doar cei mai puternici reusesc. Pe restul ne ia dracu si nu ne baga nimeni in seama. Lumea merge mai departe cu sau fara noi, deci noi suntem cei care trebuie sa ne-o facem mai bune. Deci capul sus!
    Sper ca am inteles bine ce vroiai tu sa transmiti cu postul asta iar daca nu imi cer scuze ca ma bag.
    Sa ai o zi frumoooaaaaaaasa🙂

    1. Multumesc Andreea. Doar am avut un moment de intelegi tu.
      Multumesc!

Zi-mi ce ai pe suflet !

