La noi e circ, la voi cum e?

La noi în Onești e circ mare.

În fiecare zi poți vedea mașini cu afișe electorale, cu difuzoare care transmit promisiuni de zile mari. Nici Roma n-a fost construită în 4 ani, dar ei pot face asta.

Îl avem pe unu aka Neghină Laurențiu care face țigăneli prin parcuri și adună lumea să explice ce va face el când va ajunge mare(), le da suc, bere, prăjituri, poate un mic și o bere, dar nu contează. Prin asta încearcă el să facă treabă, nu e bai. Apoi trece prin cartierul 6 martie să promită la săraci sarea cu marea și Venusul care se vede superb la asfințit. Apoi dă la oameni între 300-1500 lei pentru ancorarea afiselor/bannerelor pe case. Probabil mai are nevoie și de postul ăsta de primar că poate poate o să-și mai spele câteva merțane.

Apoi avem un altul. Gheorghe Vicol aka Gheorghe Vicol :)). Este independent. O piesă mai idioată n-a găsit și el – oricum mă mir degeabă. Domnul Ungureanu i-a făcut imnul.

Acum nemuritorul Lemnaru cu eternul lui slogan : Continuăm împreună! Eu îi doresc ce i-am dorit și în alte posturi. Vrăjeli electorale, asfaltări de străzi peste proiecte neterminate. A terminat o sală polivalentă după 20 de ani, a băgat troleibuzele promise undeva în depou la naftalină. Câți dintre voi știau că Oneștiul trebuia să aibă troleibuze de prin 2003?

Marcel Bujor care e din parte lui Diaconescu. Aici se explică tot.

Mai sunt câțiva dar nu are rost să-i menționez. Probabil singurul care ar trebui votat ar fi Oprea Dănuț care este singurul, atenție, singurul care a gestionat peste 2 milioane de euro cu succes. El a renovat un liceu întreg cu 4 corpuri(unul din ele refăcut din stare de paragină), 2 săli de sport și a dotat tot ce ține de liceul Petru Poni. Că e liceul slab? NU asta e problema, repet, asta NU e o problemă. Omul a știut să facă ceva și a reușit (atenție) să tragă de la UE fonduri. Nu veniți cu argumente de căcat – eu am învățat la chimie și știu despre ce este vorba.

Hotelul. Hotelul este acum un mare piedestal pentru super-mega afișele electorale. Acolo sunt așezați la loc de cinste, domni precum Lemnaru, Neghină și alții.

Așa că vă întreb pe voi. În orașele voastre cum e?

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    ma , si cu danut oprea treaba e cam cam… eu am facut anu asta orele de info in corpul ala nou ….vreau sa zic ca e varza:|

    clasele de 4m / 7m (MAXIM) …. mucegai … de nu mai zic… imi era sila sa ma duc la info… geamuri varza:|

    si inca mai sunt…

Zi-mi ce ai pe suflet !

