Abonament, neabonament – eu și cartela mea eternă

Eu nu înțeleg treaba asta cu abonamentele nici în ruptul capului. Nu că nu mă duce capul, dar nu reușesc să-mi dau seama de ce unii aleg să plătească mult și degeaba.

Eu sunt pe cartela, la Orange chiar și chiar nu am nici o problemă. Nu există cost suplimentar, nu există trafic suplimentar de internet, am opțiuni nelimitate(deci clar n-are ce să fie suplimentar). Eu cu 5 euro am 2500 minute + sms nelimitat, 150 minute și 150 sms naționale și internaționale plus nu știu câte sute de mega internet. Doar 5 euro🙂.

De ce aș fi eu inteligent să-mi fac abonament?

Am un număr pe cartelă de ani de zile, nu am avut nici un fel de problemă decât cu demagnetizarea ei. Am schimbat cartela, mi-am păstrat numărul – simplu și frumos.

Frumusețea unui abonament constă doar în achiziționarea unui telefon super deștept pentru care plătești în timp de 2 ori valoarea lui?

Hai măi, faceți-mă și pe să înțeleg.

4 comments

  1. Andreea · · Reply

    Amonel, si pentru ca lucrez in telefonie mobila, si pt ca abonamentele imi platesc hainele, mancarea si cazarea o sa iti spun ca tu dai 5 euro pe 2500 de min dar le folosesti pe toate??? poate ca le folosesti insa unii oameni nu, atunci si ei platesc 5 euro pe luna de-a mocca pentru orange, pe cand daca ai un abonamet nu stai cu grija ca maine tre sa jugi la colt sa incarci cartela, iti vine facturica acasa ai 2 saltamani dispozitie sa platesti pe cand la cartela cand nu mai ai da fuga sa cumperi cartela. Unele oferte au telefoane foarte bune la care se achizitioneaza gratuit sau la maxim 5 lei, asa ca platesti doar abonamentul nu ai costuri ascunse.
    PS: te astept in bv la vodafone sa iti fac un abomanent:*

    1. nem nem :)))

  2. bai, iti poti reincarca online telefonul, si cartele e si mai ieftina decat de la magazin si plus e mult mai comod!

  3. cartela*

Zi-mi ce ai pe suflet !

