Nu v-ați săturat de minciuni?

Voi cetățeni cu drept de vot, cu spirit civic și bun simț nu v-ați săturat de minciunile astea electorale? Eu v-am explicat tuturor pe înțelesul melcului cum stă treaba pe la noi la Nebuloasă, aici și aici. Problemele sunt destul de grave, mai degrabă e un fel de : Te calc pe cap cetățene, că fac tot cum vreau eu.

O a doua întrebare. Voi credeți că după alegeri, după ce se trage zidul Berlinului, voi chiar credeți că băieții scumpi care au promis vor face ceva? Nu, nu vor face nimic. Am avut un nene inteligent, nu dau nume Vreme, prin parlament și a făcut și el căcatul praf. Îmi aduc aminte că în 2008 făceam parte dintr-un ONG. Domnul Vreme candida atunci la primăria Nebuloasei și promitea. Ne-a dus în club pe banii lui, a vorbit cu noi, ne-a promis marea cu sarea(eram copil). Și nu numai.  A mai zis că după alegeri, indiferent de rezultat, el ne va ajuta. Ne va face totul pe plac. Atunci trupa Potențial spera la o sală de repetiții stabilă și o șansă destul de bună.

Eu unul sunt sătul până peste cap de minciuni și alte căcaturi de gen. Nimeni nu este sfânt și nici unul dacă ajunge sus nu va face nimic. Doar își va spăla afacerea. Nu poți crede într-un măscărici pe nume Lemnaru, sau Vreme, sau Neghină sau oricare altul. Nu, nu poți face asta. Ei își urmăresc propriile interese.

Vom face aia aia și cu aia e un fel de : Da, voi face, dar…. pentru mine.

Sunteți cetățeni care se respectă. Aveți spiritul civic în voi, respectul de sine nu vă lipsește sau dacă cumva credeți asta, probabil doar ați uitat de el.

Ce înseamnă democrație? Din ce cuvinte e format cuvântul democrație? Cum se traduce?

De asta eu n-am ce căuta în ONG-uri, de asta eu nu am treabă cu politica, de asta nu mă dau pe lângă oamenii cu bani. Nimeni și nimic nu merită zâmbetul nostru, al cetățenilor de rând.

Restul este gunoi, gunoi de societate.

Zi-mi ce ai pe suflet !

