E absurd :)

Eu am dat de calculator destul de târziu, unii aveau, eu nu, unii jucau Jazz 2 și Volfied iar eu încă eram pe celebrele Sega și Terminator. În fine, cu greu le-am obținut și pe alea. Problema nu era că erau scumpe, că nu erau chiar atât de scumpe. Problema era următoarea : ai mei, rudele mele și vecinii nu aveau o părere bună despre astfel de mașinării.

Răspunsul pentru toate era :

“La ce-ți trebe ție așa ceva? De ce să stai toată ziua cu ochii în ecranul ăla? Îți strică ochii, mai bine du-te și citește o carte. Biblioteca e plină de cărți bune, mai bune decât porcăriile alea de calcultoare.” Plângeam 2-3 ore, îmi trece, ieșeam desculț și băteam maidanul și mă întorceam seara obosit. Era frumos🙂.

Pe urmă am dat de jocuri. Mă jucam pe ascuns pe un Terminator(made in China), cu casete galbene. Aveam un televizor în casa mică(e mult de zis), un tv alb negru OLT care cârâia dar în fine. Mă duceam pe furiș în casa mică și mă jucam ore suplimentare. Nu aveam voie decât 1 oră pe zi🙂. Și totuși…… chestiile astea nu m-au făcut dependent. Nu m-au făcut să urlu după jocurile video.

Acum îmi vine greu să cred că se moare din așa ceva. Adică cât de idiot ești să stai cu orele în fața laptopului/pc-ului și să joci un joc online, fără să te duci să mănânci sau să bei ceva și fără să te duci la baie decât în momentul în care simți că te scapi pe tine. E o întrebare cât se poate de sinceră. Cunosc oameni care nu ies cu zilele din casă, doar ca să prindă nu știu ce căcat pe WOW/DOTA sau cum mama dracu s-o numi. Mie nu-mi plac jocurile astea… adică mi se par inutile, nu câștigi absolut nimic, nici măcar nu te recreezi. După ce joci 5 ore un joc nu cred că ești fresh – sigur o legumă care face ca toți dracii la prima raza de soare.

Cum e totuși posibil să mori din cauza unui joc video?

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    diablo 3 , desi nu are mai mult de 2 saptamani de la lansare (cred) “a facut” prima victima:D

    a murit unu de o jucat cateva zile non stop…

    trist:)

    tot asa cica a murit si unu de la wow😕

    oare ce o fi cu oamenii astia…

    recuntosc, si eu am fost dependent de wow… nu ieseam cu saptamanile din casa, ma jucam foarte mult…. ( @ 14 ore / 24 )… asta pana cand am avut de dat examenul pentru carnetul de soferi… atunci am luat prima pauzade vro 5 luni…. dupa ce am luat carnetul , mam apucat iar si stateam din nou cate 10-15 ore in fata calculatorului (luam pauze doar sa mananc sa merg la toaleta etc…).
    Acum 2-3 luni m-am lasat de tot de tot ce tine de firma Blizzard ( wow, dota, warcraft 3 , diablo , s.a.) ca sa pot invata sa iau bacul:).

    Daca vrei, pot sa iti scriu un guestpost despre dependenta de jocuri… cum te afecteaza si altele:).

Zi-mi ce ai pe suflet !

