Cum vă distrați voi mă?

Eu de câteva luni bune nu am tras o petrecere de aia ruptă din rai. Așa cum era odată când după ce beam ca porcii, ne încingeam la un pogo, spărgeam câteva, 2 făceau schimb de gumă prin cămară/baie/balcon. Rădeam de ăia treji iar ăia se supărau. Apoi ieșea cu scandal, venea garda, rădeam de ei, toate bune și frumoase, adormeau care cum apuca și dimineață toată lume își continua viața.

E drept, mulți dintre prieteni au plecat, care în Italia, care s-au mutat așa că eu am rămas cu încă câțiva triști. Serios, dați-mi o idee să mă rup într-o seară. E vineri seară și eu postez pe blog suferința mea.

Cam ăsta e momentul de glorie al celor care rup cluburile. Na mă, blestemele voastre vis-a-vis de posturile mele mai vechi m-au ajuns.

Serios. Ceva idei? Fără cluburi, fără pițiponcăreală că nu le suport de nici o culoare.

P.S. …

6 comments

  1. Pai.. Stai. Priveste ploaia daca ploua si la Onesti sau unde esti tu acum :)) Sau priveste cerul pur si simplu. Ori pori citi ceva.. Fa.ti ceva de baut, o limonada, o ciocolata calda si..stai. Fii cu tine🙂

    1. Eu vreau rupere de nori :)))

      1. Ce inseamna rupere de nori? Ca nu vrei sa te uiti la cer? :))

      2. am zis mai sus :))

  2. 😐 O, doamne.. Ideea e ca eu am o stare.. Sa.i zicem proasta. Si acum mi.am dat seama ca ce ti.am scris tie sunt de fapt nevoi ale mele :)) Nu stiu ce probleme ai tu, dar mi.am dat seama de a mea :))) Iti doresc sa ai si tu asa o revelatie candva :))

    1. 10 sa fie🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

