Next stop : Liberty Parade(în vise)

Zilele trecute am primit invitație pe Facebook. O invitație frumoasă la un festival deosebit de muzică clasică undeva pe litoral. De ce zic muzică clasică? Bumți bumți e muzica clasică la noi, “manele e un fel” after party – nu-i așa? Câți dintre voi nu vă spargeți capetele atunci când râde cineva de voi că ascultați manele, dar după ce vă îmbătați sunteți regii manelelor? În fine, trecem mai departe.

Și eu mai curios din fire, am dat click pe cei care merg – erau undeva la peste 1000 de oneșteni care se duceau. Nu știu câți se duc din ăia, dar mai erau de ăștia care urmau să accepte. Mi-am făcut o cruce mare de tot, cât mine și casa mea.

Stai, te gândești și tot nu ajungi la un răspuns : Cât se poate schimba lumea într-un an?

Știți cum e chestia asta? Exact cum eu m-as apuca brusc să ascult Puya.

*Ne vedem la Liberty Parade. Vă ador muzică, sunteți cei mai tari. Vreau să-mi duduie organele în mine pe piese lungi de 30 de minute cu efecte de tras apa la w.c. E cool bă, asta e muzică adevărată, ce pizda mă-sii? Și eu mă chinuiam ca prostu să fac muzică cu trupa, că na, așa consideram frumos, cu instrumente și dinalea. Gata, de acum îmi fac muzică pe laptop, o muzică de 2 10,să ne bâțâim și gata.

Să dea sf. piatră să vă înecați în Marea Neagră!

**Poza via caterinca.org

One comment

  1. mofluza · · Reply

    Subscriu ! @_@

Zi-mi ce ai pe suflet !

