Telefoanele mele(istoria nescrisă)

Spre deosebire de unii, eu am intrat în posesia unui telefon mobil deabia în clasa a 10. Până atunci era un fel de sf pentru mine și singurele ocazii de a butona un astfel de dispozitiv erau doar atunci când prindeam telefonul părinților sau colegilor de clasă. Păi pe atunci cine avea camera vga la telefon era un guru, un împărat. Dacă treceai de cota 1 mgpx, erai zeu.

Am primit primul telefon, un Nokia 3510i – varianta color la 3310 cred. Nu-l mai am, l-am căutat de multe ori dar nu știu ce am făcut cu el. De mers nu mai mergea, am avut grijă să nu mai meargă.

Nu erau oferte și vorbeam doar pe credit. Cumpăram cartele la săptămână. Era moda cu beep, dacă nu dădeam beep atunci când primea, ieșeam automat din grațiile prietenilor. Era interesant :)). Acum dacă dai beep, te sună înapoi și te întâmpină cu celebrul : de ce **** mea dai beep?

Era de apreciat totuși la acest telefon că mergea netul, mergea bine. Messenger și opera, rulau la mine. Când se bloca, aruncam telefonul cât colo.

Pe urmă am primit cadou un telefon Nokia 2630 care n-a trăit prea mult. Dacă treceai de la căldură la frig sau invers, făcea condens.

Apoi am primit un S.E. K810i. Un telefon superb și tare mă mai mândream cu el. Deabia apăruse și eu(culmea) il aveam. Nu m-a ținut prea mult pentru că am fost jefuit în București. Treceam printr-un cartier mărginaș probabil și un tip a vrut să mă scape de greutate telefonului. Mi-a pus cuțitul în spate, mi-a luat telefonul, 10 lei și s-a dus.

Am stat apoi ceva vreme fără telefon, altul mama nu-mi mai lua :)). Am trecut la Samsung c3050. După părerea mea, e unul dintre cele mai bune telefoane fabricate. La categoria muzică/căști originale sparge majoritatea telefoanelor bazate pe audio. Bass clar, sunet la fel de clar și volum foarte bun. Povestea amuzantă o găsiți aici(ce a îndurat telefonul meu).

De aici a urmat un magnific S.E. P990i, cu de toate apoi un N95 și acum… surprize surprize Nokia 2700 clasic. Nu am avut niciodată un telefon super interesant cu care să fascinez lumea iar blogul meu să zbârnâie. A mers puțin pe P990i, dar apoi gata.

Care a fost primul tău telefon? Prin câte ai trecut cu el? Cei de la BlogalInitiative vor să le povestești asta. Premiul e destul de frumos😉.

*Acest articol participă la concursul de EuroGSM și BlogalInitiative.

 [cincopa AIAAT6q9_Vfz]

Zi-mi ce ai pe suflet !

