Am câștigat, suflarea este a noastră

Aseară am adormit greu, băi da greu de tot. Am stat și m-am gândit la viitorul Oneștiului cu noul primar, la cât lapte și miere va curge de la toamnă și cum Oneștiul va ajunge pe harta României ca fiind singurul oraș în care lumea își va permite să plece în concediu în fiecare zi.

La noi alegerile au schimbat ceva. Da, la noi după 18 ani avem un nou primar. Nu știu ce e în sufletul lui Lemnaru și poate câteva vorbe de bine și dor din partea mea l-au ajuns nițel. Primar n-a ieșit cine vroiam eu, dat fiind că nu-l simpatizez atât de mult pe Neghină.

Mă bucur că s-a schimbat mafia, mă bucur că au venit alții și eu sper din tot sufletul că ăștia or fura mai puțin. S-au promis multe, așa că eu mă aștept să faceți asta. Ați câștigați voturile destul de detașat, cinstit, necinstit(problema voastră) dar vreau să văd treabă. Aveți 4 ani să faceți sau astea au fost doar alte promisiuni?

Acum 2 săptămâni tata s-a întâlnit cu unul din candidați. Ăla tot îi spunea lui tata să pună și el panou de ăla electoral pe gard, că îl plătește și în plus toată placa aia enorma de oesb îi rămâne lui. Și tata calm, râzând îi spune :

– Păi bine nene. Uite, eu nu am nevoie de bani, de placa dumitale sau de toate cadourile oferite. Oferă-mi un loc de muncă stabil și eu te votez. Cu 3 milioane și o placă de oesb nu trăiesc 4 ani.

Răspunsul a fost din categoria celor așteptate.

“- Păi să vedem. Dacă ieșim noi, atunci noi îți dăm și așa ceva stabil.”

Așa merge treaba de când hău și pârău.

*Unde ești tu Gigi de la Ciungulești, tu care cu atâta ardoare mă înjurai că sunt contra Lemnaru? Neam de jigodii ce sunteți, neam de-al Lemnăreștilor.

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    PRIMAR ONESTI

    Laurentiu Neghina 7.197 voturi
    Emil Lemnaru 5.053 voturi
    Danut Oprea 2.037 voturi

    cam asta ar fi:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

