Cum se CFResc unii? Tot mai simplu!

Azi am fost luat pe sus cu un telefon. Trebuia să ajung urgent la Comănești. Zis și făcut. Am intrat pe net am căutat un tren cât mai repede și am plecat spre gară. Noi în zilele astea suntem mai mult pe drumuri pentru că Laura(sora mea) e în spital și a fost operată.

Ajung în gară pe la 3 fără 10 – trenul venea la și 10. În fața mea 7 persoane, la ghișeu un nene trecut bine de 50 de ani. Nu știu ce dracu mânca el acolo dar avea ceva de zis. Probabil descoperea componența șinelor sau ce voltaj suportă pantograful. În fața mea stătea încă o studentă care turba ca mine. Ea pleca la Brașov cu același accelerat sau pardon, Inter-regio(denumirile lor de doi zece), ca și mine.

Ora 3 și 3 minute, moșul tot acolo.

Eu – Apăi fută-n mă-sa-n cur de tren!!!!

Moșul se întoarce…

Moșu – Îmi cer scuze.

Poți să-ți ceri scuze până te duci unde te duci, că trenul vine și pleacă.

Cei din fața noastră care mergeau cu un alt tren nici nu se gândeau să ne lase în față. Nu, ei stăteau la taclare. Știți? Genul ăla de mahalagioace de prin sate care știu tot. Ele sau ei cunosc absolut orice.

Ora 3 și 6 minute, un nene cerea informații despre un tren care ar fi plecat peste 4 zile. Eu făceam spume.

Eu – Stimate domn, pleci undeva?

Nenea – Nu, doar o informație.

Eu – Da hai nene azi că pierd trenul și matale în cârcă nu mă duci.

Râde și pleacă.

Ora 3 și 9 minute, studenta cumpără biletul în grabă iar trenul apare în gară. Stimabila doamnă de la ghișeu face gargară că e musai și legitimația de student ca să fie sigură. Studenta îi spune că pierde trenul și să o lase. Ce credeți? Studenta a trebuit să scoată legitimația să moară aia acolo că altfel nu era fericită. Termină fata asta și pleacă alergând.

Mă duc eu.

Eu – Doamnă, un bilet Comănești dacă îl mai prind.

Doamna – Legitimația!

Eu – Doamnă!!!!!!!!!!!!!!!

Trenul țiuia să plece.

Eu – Hai doamnă în d-*** mă-sii de treabă!!!!

Îmi dă biletul, cupoanele, uit de rest la 10 lei și alerg să prind trenul. Trenul mergea și eu alergam după el.

Uite așa se face la noi. Au servicii de tot căcatul, au tarife de sparg sicrie, ajungi mâine dacă vrei să mergi la Constanța și au pretenții chiar și atunci când pierzi trenul. Mă doare-n cur că așa e legea și trebuie să arăt o legitimație. Nu vine controlorul să mă verifice? Într-o gară de Onești există 4 ghișee și doar unul funcțional. Aveți respectul meu pentru cele 60 de minute la 37 de km.

2 comments

  1. Andreea · · Reply

    Insanatosire grabnica pt Laura!
    Am vazut o poza pe facebook cu tine si ea si nu-mi vine sa cred cat de mare si frumoasa s-a facuuuuut!

    1. multumesc:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

