Și… unde se duc prietenii?

Unde sunt oamenii ăia cu care te poți distra? Mi-e greu să cred că au trecut toate și apar altele.

E vorba aia, prietenii vin și pleacă. Se aplică peste tot. E doar o chestiune de timp, pe urmă gata. Nu există prieteni adevărați, iar de asta m-am convins. Sunt doar niște măști teribile, deghizate și pictate frumos. Nu sunt eu omul pe care și-l dorește lumea, asta o știu. Sunt miștocar de fel și nu-mi dai multe. Dar totuși nu fac asta în sensul rău, ci doar așa, de amuzament. Nu-mi bat joc de om, nu pot să fac asta. Și totuși lumea interpretează.

Și întreb din nou. Unde sunt oamenii ăia cu care spărgeam petrecerile în 10? Dintr-o gașcă mare s-au format bisericuțe. Toți se înjură pe la spate fără nici un stres. Apoi din bisericuțele alea s-au mai format alte 100 de bisericuțe. Și acum….. dacă treci pe stradă te întâlnești cu diverse persoane. Întrebarea lor, firească pentru genul lor : ce mai face prostul x? Asta e o lipsă de respect, nu ai cum tu ca om să zici asta, din moment ce tu te respecți sau cel puțin vrei să pară asta.

Că unii nu mă suportă – nu este nici cea mai mică problemă. Nu mă pasionează oamenii mascați și prefer să mă rezum doar la un salut și cu asta basta. Dacă nu mi se răspunde la salut, nu este nici o problemă – am cei 7 ani de acasă și îmi fac datoria, adică salut și merg mai departe.

Și totuși. Când o să lăsați jos măștile?

Doar zic🙂.

One comment

  1. “E vorba aia, prietenii vin și pleacă. Se aplică peste tot. E doar o chestiune de timp, pe urmă gata. Nu există prieteni adevărați, iar de asta m-am convins.”

    Cheers up! Hai ba Amoane, asa mult ti-a luat sa-ti dai seama de asta? Vrei sa vezi un prieten adevarat? Du-te si uita-te in oglinda!🙂

    Like!

Zi-mi ce ai pe suflet !

