Mai folosește cineva Hi5?

După ce lumea din România a gustat din plin socializarea cu Hi5, după ce că nu erai cool dacă nu aveai hi5 și nu postai un status șmecher(preferat din manele), uite că tot s-a dus pe apa sâmbetei. Nu cred că sunt mai mulți de 100.000 de oameni din România care să fie activi pe Hi5. De fapt vorbesc de un numpăr astronomic.

Mi-am închis unul din cele două conturi doar pentru că în fiecare săptămână primesc notificările cum că Matilda e sub pod sau pe Perchiu. Contul ăl mai vechi de prin 2005 nu am reușit să-l închid. Nu mai știu nici ce mail aveam, nici ce parolă, nici nimic. Îl las așa. Mesajul de lor a fost ăsta….

Mai folosește cineva Hi5?

Anulează contul
Sigur vrei să-ţi anulezi contul?
Prietenii tăi de pe 861 îţi vor duce lipsa.
Îţi vei pierde toate fotografiile.
Vei pierde tot progresul actual din jocuri.
Vei pierde accesul la aplicaţia mobilă.
Vei pierde toate creditele de aur.








							
							
						

2 comments

  1. eternallnight · · Reply

    nu cred ca mai sunt 10.000 dapai 100?:))

  2. Andreea · · Reply

    Oare mai sunt 100? Nu-mi imaginez cine ar mai folosi hi5 :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

