Când am să fiu mare am să-mi fac bancă

M-am decis pe viitor. Când am să mă fac mare am să-mi fac o bancă. Da mă, bancă de bani. Doar așa să-mi bat joc de oameni și să le fur banii sub orice formă în ce mai legal mod posibil.

Am să atrag lumea la început cu dobânzile mici și comisioane 0% cu tot cu contracte mărețe și dinalea unde lumea să cadă praf în fața mea și să se semneze. Să le fie practic imposibil să nu semneze. Și am să le dau bani, am să le dau bani pentru orice. De la nevoie personale până credite ipotecare.

Îi atrag și pe urmă îi las să se scalde în liniștea și pacea dinaintea potopului.

După un an de zile însă….

Schimb politica băncii, fac o reformă, schimb radical situația sau cresc dobânda. Așa am să-mi recuperez toți banii împrumutați plus încă pe atâta pentru că mie așa îmi convine. Am să trag în jos afaceri, oameni sărmani care au crezut în mine și am să distrug suflete. Am să le târăsc prin nămol doar așa pentru o dobândă de x,x%. Cei care au făcut credite ipotecare la mine la bancă vor avea și ei de suferit. Am să le cresc dobânda până vor ajunge în insuficiență de plată. Ce voi face după? Executare silită!

Acum vorbinde serios… Nu am să fac în viața mea un imprumut bancar chiar dacă aș muri de foame.

*Băncile sunt adevăratele bube negre.

One comment

  1. eternallnight@yahoo.com · · Reply

    si eu care credeam ca iti faci banca la poarta :-<

Zi-mi ce ai pe suflet !

