Copiii din ziua de azi(și pe Clopoțel)

După ce am ridicat un monument frumos prostiei în acest articol iar cei care s-au simțit s-au bătut cu pumnul în piept că nu-i așa, am zis să mai scriu unul. De data asta ne legăm de utilizatorii Clopoțel.ro.

*În postul cu idioții de pe TPU am fost destul de criticat. Unii au zis că ăia de-au scris pe acolo sunt niște troli care fac asta doar să se afle în treabă. Dar puteți și voi să vă convingeți dacă citiți comentariile lor. Nu oameni buni. Nu există astfel de oameni care să scrie astfel de prostii doar din amuzament. Trebuie să ai multe lipsuri la cap să faci asta, sincer.

Copiii de azi = Viitorul de mâine = Bătrânețea mea nefericită.

Rani pe penis

De cateva luni mi-au aparut pe penis niste rani[pe partea exterioara a preputului cat si pe cea interioara..]nu doare,nu curge sange,nimic..doar ca nu pot sa imi incep viata sexuala din cauza acestor probleme..la medic nu pot sa merg acum pentru ca nu sunt in tara..va rog daca puteti sa va interesati sau stiti ce alifii as putea aplica..sau dak pot face sex asa..dak nu e deranjeant pentru partenera..va multumesc..si cred ca ranile au aparut de la masturbare.Multumesc..astept raspuns!!

Sincer? Îmi pare rău :).

Pot ramane insarcinata dupa sex anal?

buna ma numesc mihaela si am o nelamurire serios … daca fac sex anal cu prietenul meu si isi da drumu in mine pot ramane insarcinata?

Da. Vei avea un trai fericit cu cei 10 tripleți.

Cum sa ma bage in seama?

Buna Ziua . Imi place foarte mult de o fata cu 2 ani mai mare decat mine si nu stiu daca am vreo sansa de prietenie deoarece n-am vorbit niciodata cu ea . Ea s-a uitat de 2 – 3 ori spre mine dar nu cred ca m-a observat . Ce as putea face ca sa devenim ,practic, cel putin prieteni ?

Simplu. Alegi o piatră, îți spargi doi dinți, sari în brațele ei și-i spui că ai făcut asta din dragoste pentru ea. E imposibil să nu te iubească după.

De ce s-a indepartat?

Buna ziua sunt o fata de 12 ani si am o intrebare:Acum cateva zile eu si prietenul meu am vrut sa ne sarutam dupa ce neam atins buzele el sa indepartat de mine (ca si cum nu las fi sarutat bine).am vrut sa-l intreb de ce sa indepartat dar nu am avut curaj.Poate nu lam sarutat asa cum credea el.Va rog ma ajutati si pe mine?Vreau sal recastig!Va multumesc!

Știu eu. Întâi și-a dat seama că ești analfabetă. Apoi când s-a apropiat și mai mult de tine, a simțit mirosul de păpădie care provenea din gura ta. Simplu. De recâștigat? Spală-te pe dinți!

Sanatate sexuala

Sunt ff atrasa de un baiat mai in varsta decat mine si care a avut ff multe partenere sexuale inaintea mea insa nu am curajul de a merge mai departe cu el deoarece nu am incredere in el. Nu doreste sa foloseasca prezervativul deoarece sustine ca este perfect sanatos, insa eu nu am de unde sa stiu daca nu cumva este puratorul vreo unei boli cu transmitere sexuala care se manifesta doar la femei. Ambii ne dorim foarte mult sa se intampe ceva inte noi, chiar a propus sa mergem impreuna la un control. Inainte de asta as vrea sa stiu exact daca medicul dermatolog sau venerologul poate depista printr-o serie de analize. teste controale…daca pacientul este infectat cu vreo boala cu transmitere sexuala. Si daca da, care ar fi acetse analize si unde s-ar putea face ?

Unu la mână. Sunteți amândoi “FF” proști. Altceva nu vă mai sperie în cazul sexului neprotejat, sau tu doar ai încredere în el? Ți-a povestit el că a avut “FF” multe partenere sexuale?

Am visat ca mi-a venit menstruatia

Buna ziua!Am visat ca mi-a venit mentruatia.De doua ori.Ce ar trebui sa fac?Tinand cont ca imi este frica.

Că ai murit fără neuroni nu ai visat?

Risc de sarcina?

In urma cu 3 saptamani am facut petting cu prietenul meu,imbracati fiind,ambii avand atat lenjeria intima,cat si pantaloni.El sustine ca nu a ejaculat in prezenta mea,dar totusi ma tem de acel lichid preejaculator despre care am auzit k poate contine spermatozoizi.Amandoi suntem virgini.Am efectuat si un test de sarcina care a iesit negativ,dar totusi gandurile negre nu-mi dau pace…si inca cv..Sarcina poate exista chiar daca vine menstruatia?…Va multumesc!

Asta e THE BEST!!!! Vă rog să îi răspundeți voi, e cel mai bine așa.

Cam atâtea pe azi. Mai sunt, vă recomand să intrați pe clopoțel.ro la educație sexuală. Nu știam că sunt atâția experți pe lumea asta. De cei care întreabă nu am decât câteva vorbe. Mi-e frică de voi mă. Cu de-al de voi va exploda Cernobyl a doua oară!

3 comments

  1. =)))))))))))))))))))))))))))))

  2. Chestia cu piatra a sunat convingător :))

    În schimb ce zic ei este neprețuit :))))))))

Zi-mi ce ai pe suflet !

