Dragi pițipoance…(scrisoare deschisă)

Dragi pițipoance. Vă scriu eu, de aici din palatul meu de cleștar, vă scriu cu ardoare, fiecare celulă a mea e în cel mai mișto extaz când mă gândesc la voi. Turbez doar să simt miros de pițipoancă pe stradă.

Dragele mele, copile mari și copile mici. Eu și câțiva ca mine iubim simplitatea la o fată. Iubim fetele de la mama natură, așa cum ni le-a dat ea. Frumusețea înseamnă simplitate, frumusețe cu care ai fost înzestrat ca individ atunci când te-ai născut.

Practic doar fundul și pieptul vă fac să arătați a fete. Restul? Restul sunt doar măști ceva în genul clovnilor. La clovni nu-ți dai seama de sex decât dacă vezi ceva în plus undeva la nivelul pieptului(dar nici așa). Unde e simplitate și frumusețea voastră? Unde e zâmbetul cald cu care fiecare fată a fost înzestrată? Un zâmbet mascat de glet(fond de ten), nu e zâmbet.

Eu m-am convins în legătură cu voi. Azi am trecut pe lângă un grup de pițipoance. Mi-a venit un miros de transpirație amestecat cu menstruație și mult jeg. Domnișoarelor, scârba cu care mă uit la voi atunci când trec pe stradă este dincolo de limită. Chiar nu-mi venea să cred anul trecut când fiind la o petrecere, una, o pițipoancă ne-a făcut pe toți să părăsim locația pentru că mirosea. Și mirosea grozav de nașpa. Și credeți-mă, la exterior ziceai că-s păpuși. Revenim la ziua de azi. Nu știu, nu mă interesează dacă citiți acest post. Când vă văd atât de rafinate, cu nasul pe sus și vai doamne că se întinde gletul, am impresia că faceți duș de 10 ori pe zi. Dar m-am convins. Nu e așa, sunteți doar la exterior și nimic mai mult. Un miros de tot căcatul vin dinspre voi și e destul de nașpa. Și mai nașpa e că peste acel jeg se dă cu deodorant și mult parfum ca să fie mirosul înțepător.

Vestimentația.

Vestimentația voastră este destul de interesantă. A arăta ca un semafor sau ca un lucrător de la spații verzi e la modă? Asta tind să cred. Vă văd cu niște haine care practic vă scot în evidență din mulțime. Portocaliu deschis, verde radioactiv – nu contează. Trebuie să ieșiți în evidență, așa este? Repet, nu contează jegul de sub haine. La încălțaminte o gafați extrem. Să mergi câteva ore pe zi pe tocuri e un fel de chin. Adică pana mea, îți distrugi piciorul în mod voit doar așa ca să arăți bine. Prin glod, pe gheață sau prin zăpada de 2 m, tocurile sunt cea mai bună alegere. Dar dacă vă fugărește un câine și picați în bot sau vă aleargă un obsedat sexual, ce faceți atunci?

Perversitate.

Toate vreți să păreți perverse. Toate vă afișați în cel mai pervers mod posibil doar să atrageți atenția. Vreți să păreți rele, independente și fără nici un fel de milă față de masculii feroce care vă fac curte prin cluburi cu texte gen : Păpușe, bem și noi ceva? Dar e doar de imagine. Sunteți doar niște copile care habar n-au ce și cum. Nu domnișoarelor, nu știți. Și moda asta o observ la fetele care termină generala. Vă duceți la liceu și să înțeleg că nu se mai poate ca în generală.Vă trebuie pantalon scurt, dar scurt de vă provoacă plăcere atunci când mergeți pe stradă(înțelegeți voi). Și pân’ mai ieri aveați chilotul galben în față, ca să vezi cum se schimbă lumea. Vine liceul, care rămâne poșta prin băi, care rămâne cu o felație și două palme peste cap și cu asta basta. Înțelegeți voi… că doar vă credeți deștepte.

Ce știți voi?

Nimic. Nu, nu știți nimic. Cu voi nu se poate discuta. O discuție cu voi este exact în felul următor : Eu vorbesc mandarină iar voi uzbecă. Nu știți nimic, nici măcar lucruri elementare. În club dicuțiile se rezumă doar la ce mașină are gigi și ce farduri au apărut. Când apare câte un gigi bordură de ăsta care vă face curte cu un TVR, faceți pe interesantele. E musai să păreți deștepte și deschideți un subiect.

Viața voastră sentimentală.

Greșesc dacă zic asta. La voi nu se aplică, nu există de fapt. E un fel de du-te și hai, o relație bazată pe nimic. Fiecare face ce dorește și cu asta basta. Vă găsiți toți retarzii care umblă doar după sex. Vă promit marea cu sarea și plecați în secunda doi la baie, le faceți una scurtă și rămâneți proaste că ei pleacă. Dacă ar ști părinții ce faceți și ce pupați voi prin cluburi…. ehehe, de fapt greșesc – întâi trebuie să știe că umblați pe acolo :). Azi e te iubesc, mâine te urăsc. Cum se poate? Din moment ce iubești un om sentimentul rămâne acolo.

În concluzie : Există apă și săpun, duș măcar la 3 zile – musai pe zi la cele aflate pe stop!!!!!!!! Poți arăta ca ești frumoasă afișându-te decent. Poți face un băiat să te dorească și prin alte subiecte sau arătându-i că ești inteligentă. Nu atrageți decât cocalari, struți ș.a.

Mai penibil de atât de poate?

*Cum să puți mă în halul ăsta?

**Ar trebui să apreciați că am fost decent.

5 comments

  1. somebody · · Reply

    Desi iti dau dreptate si ti-ai inceput cazul aparent intr-un mod destept,nu am putut sa nu simt o nota de frustrare in argumentarea ta.

  2. mandarină – serios… Ce știi tu în mandarină? :))

    În rest ai dreptate, azi mi-am acoperit și eu puțin nasul chiar dacă nu este ceva foarte demn de un om care se respectă că are anumite maniere, dar nu se putea :))

    Te-ai întrebat vreodată ce este în capul lor? Dar mai ales ce este în capul băieților care văd ceva la ele?… Ce dopuri de nas folosesc ei? Alcoolul? :))

    1. știu toate limbile pământului. Nu era greu să-ți dai seama pamfletul

  3. Iti dai seama ca mi-am dat seama, nu? :))

  4. Cineva · · Reply

    Postul ăsta este unul de cea mai joasă speţă scuze prietene dar tratează şi tu teme mai elevate.La maturitatea pe care o tot aduci în discuţie, e inadmisibil să scrii asemenea porcării.

Zi-mi ce ai pe suflet !

