Eu trebuie să fiu la modă

Glumeam, nu dau doi bani.

Întrebarea mea este evidentă. Care este rostul de a fi la modă? Un răspuns logic ar fi : ai nevoie de atenție și trebuie să te remarci cumva.

Dar nu e un răspuns bun.

Și așa hai să fim la modă nu se poate. Sunt câteva tipuri pe lumea asta de persoane care :

– au îmbrăcat haine second-hand până acum ceva vreme, mai poartă oricum, dar neagă că ar face asta.

– persoane care vor să se afirme și nu au practic cu ce.

La second-hand se găsesc haine foarte bune și de calitate superioară(nu toate, dar se găsesc). Se aduc de afară și nu au nici o problemă, deci care ar fi problema să le speli și să zici după că-s harmani și dinalea? Nu știe nimeni oricum.

Persoanele care nu au cu ce să se afirme. Modele : Crudu, Drăgușan, etc. etc. Ele nu au nimic bun, ele nu sunt bune de nimic. Nu înțeleg de ce sunt numite vedete/artiste din moment ce ele practic nu prezintă nimic, nu cântă. Ele au ajuns acolo pentru că merg după modă, se îmbracă sau se dezbracă și ajung acolo. N-au ce să ofere, ele sunt proaste de bubuie – la fel ca toți paraliticii/le de-și fac veacul prin fel și fel de cluburi.

Urmăriți mai jos o frumusețe jigodie, pe numele ei Corina care încearcă să ofere sfaturi poporului român.

Și cu moda știți cum e?

Un exemplu : prin anii 90′ erau ochelarii ăia mari, porecliți fund de borcan. Atunci era moda ca ochelariștii să aibă ochelari cam cum am eu acum. Erai regele regilor dacă purtai așa ceva, rupeai stilul, mureau țața Florea și baba Lina de vis-a-vis. Acum după ani, a revenit moda fund de borcan. Toți poartă ochelari mari indiferent că au sau nu probleme cu vederea. O să vedeți mai târziu🙂.

Am să fac două piruete și am să mă tot duc.

2 comments

  1. Stefan · · Reply

    Ma duc sa’mi trag un glont in cap:|

  2. =))))))))))))))))))))))))))))
    De ce dom’le de ce?

Zi-mi ce ai pe suflet !

