Învățământ zici? Bacalaureat 2012

Am zis și anul trecut – ăștia de termină liceul sunt proști făcuți grămadă. Este inadmisibil să nu cunoști Eminescu, Comunism ș.a. și 10 la mână, nu există. După 4 ani de liceu, ce căcat crezi că-ți dă la bac? 2+2:2? Pun pariu că nici rezultatul la 2+2:2 nu știți. Mi-e jenă, mi-e silă, nu pot să înțeleg.

Camere? Astea sunt scuze penibile.

Sunt locuri pentru toată luma și la cazane și la orice. Nu toată lumea trebuie să fie masterantă.

*Vă dați seama? Eu am întrebat pe cineva acum 1 lună care a dat bacul anul ăsta. Am întrebat așa : ce s-a întâmplat la  1918 în România? Pauză!

Păi înțeleg.

2 comments

  1. Mishu · · Reply

    Am luat amoane…lasa:D:))

    1. Bravo MISHU!!!!!!!!!!!!!!!:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

