Când greșim comanda – ne pare rău!

Aseară am ieșit ca orice om fericit cu mândra de mână puțin prin oraș. Și am zis dacă tot ieșim, să mâncăm și o pizza – ca nu ne-am mai cinstit de multă vreme. Zis și făcut.

(nu dau numele locației pentru moment și promit că dacă se mai întâmplă o singură dată, fac scandal, scriu un post de tot căcatul pe blog și-i fac cu ou și oțet că merită – lepădăturile Satanei :)) ).

Ne așezăm la masă și vine donșoara ospătar.

Ospătărița : Vă aduc meniu?

Eu : Da! Aduceți și două Pepsi cu gheață.

Ospătărița : Desigur!

Nu trece mult și apare donșoara cu două pepsi, două pahare goale și nema gheață. Denisa de uită la ea, tace. Eu fac la fel și îmi văd de treabă.

Eu : Vrem și noi două pizza. Una rustică pentru domnișoară(Denisa) și o Quattro Stagioni pentru mine.

Ospătărița : Vreți și sos?

Eu : Da, dar doar o porție. Să fie dulce!

Ospătărița : Ok!

Țin să menționez că o altă ospătărița a fost martoră când i-am cerut Quattro Stagioni.

Stăm cât stăm, dezbatem bătaia dintre buburuză și cimpanzeu – buburuza a câștigat normal, fumăm 1-2-3-4 țigări, bem din suc și după 20 de minute apare pizza. Dar nu aceeași ospătăriță, ci alta.

Ospătărița 2 : La cine Quattro Formaggi?

Mă uit la Denisa, ea se uită la mine nedumerită și…

Eu : Păi n-am comandat așa ceva!

Ospătărița 2 : Serios? Colega care v-a luat comanda a zis că la masa asta. În plus așa scrie și-n comandă.

Eu : Domnișoară, zic asta zâmbind, am cerut o Quattro Stagioni.

Ospătărița 2 (stă pe gânduri) : Păi stai să vorbesc cu colega. Îmi cer scuze, eu nu am nici o vină.

Eu : Lăsați așa.

Aici a fost greșeala mea. Dar am zis că e ultima dată când mai accept astfel de tratament din partea acestei ospătărițe. Nu e prima dată, nu știe să servească deși lucrează în domeniu de când s-a deschis localul.

Mâncăm noi cât mâncăm, nu e bai, am mâncat pizza mai proastă decât Formaggi. Dar totuși, Formaggi e o panaramă de pizza :)). N-am putut să mănânc tot și am lăsat mai mult de jumate.

Eu :  Denisa, dacă asta își închipuie că am să-i las bașiș sigur visează cai verzi.

Denisa(e rea ca mine, draga de ea) : Ce n-aș da să fie comanda cu virgulă, undeva la 50 de bani să-i cerem rest.

Eu : Subtil, și râd.

Termină și Denisa pizza(mai pe jumate așa).

Eu : Domnișoară(ospătărița care ne-a luat comanda), veniți să ne curățați și nouă masa?

Ospătărița : Dar nu mai serviți?

Eu : Nu domnișoară, mulțumim frumos.

Ospătărița : V-o pun la pachet, nu vreți?

Eu(râzând) : Nu domnișoară, ce nu înțelegi?

Ospătărița : Ok. Să vă fie de bine.

Eu : Aduceți și nota?

A plecat cu farfuriile, a uitat de notă, m-am uitat după ea și nimic. Ne ridicăm și îi zic Denisei să aștepte să intru să plătesc.

Ajunge și ospătărița….

Eu : Vreau să plătesc.

Ospătărița : Vai, îmi cer scuze. Vă rog să mă scuzați dar chiar n-am înțeles bine ce ați zis.

Eu : Eu am zis Stagioni dar în fine.

Ospătărița : Chiar îmi cer scuze.

Eu : Lasă!

Ospătărița : Comanda face 50 de lei.

Eu : Poftim!

În gândul meu – vai ce noroc ai avut că n-a fost cu virgulă că tare îți mai dădeam niște monede.

Da recunosc – aici a fost greșeala mea. Trebuia să refuz și să cer alta. Dar știți ce se întâmplă în asemenea cazuri la bucătărie? Vă las pe voi să vă imaginați ce face un bucătar când e nervos pe client. Dar am zis că e ultima dată când mai accept astfel de tratament din partea acelui local.

Voi ce ați fi făcut în locul meu?

5 comments

  1. În ideea că nu ai chef să te ridici de la masă și să pleci când tocmai terminasei o discuție si 1-2-3-4 țigări cred că cea mai bună alternativă era să-i ceri să ți-o dea gratis sau să ameninți cu reclamație :)) Nu ai idee ce amuzant este :))

    1. să mă anunți când faci asta

      1. :))

      2. Cu siguranță🙂

  2. serios?chiar asa rau te-ai facut…
    …cu toate ca formagi imi place mai mult decat stagionni…lasand asta ..de obicei in momentul in care se intampla asa ii spui domnisoara nu am comandat asta imi aduci ce am comandat…pentru ca asa e normal…am patit-o si eu…si mi s-a raspuns cu promptitudine si eleganta la refuzul meu de a manca altceva decat ce comandasem…drept urmare..data viitoare sa nu mai accepti..Si sa-mi zici daca e cumva locul in care ne-am intalnit de Paste…Sa stiu sa-l ocolesc:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

