Și la biserică totul e cu pile :)

Hai să nu fac pe prostul, că știam de multă vreme treaba asta. Ca să înțelegeți la ce mă refer am să trec repede în revistă.

De pe 27 până pe 29 mă găsiți în Iași. Eh, acolo trebuia să mergem noi, corul Bisericii Catolice din Onești(da mă da, Biserica cu bass și tobe) să cântăm la nu-știu-ce super mega liturghie.

În fine, nu ne-au ales să cântăm. De ce? Nu știu, pur și simplu.

S-ar putea să mă fi exprimat greșit, dar de cântat tot cântăm, pentru că am fost invitați acolo. Mergem, cântăm, dar doar așa să le arătăm la nimeni burene ce au pierdut.

Voi posta piesa câștigătoare, să vedeți voi ce panaramă.

Al nostru nu e pe youtube. Sper să îl postez cât mai repede posibil – e cu instrumente. Bass și tobă? Era o treabă, mai ales la cât ne-am zbătut.

One comment

  1. Mamaia copiilor:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

