Tare-mi miroase a stricat

Duminică parcă se votează nu? Cu Da sau Nu, sau poate sau ori etc etc.

Eu votez SAU, e mai bine, îmi anulez votul, fac ceva pe sistemul românesc, nu fraudez nica. Ori fac un pătrățel lângă pe care să scriu Andrei Amon și aplic ștampila. Nu vreau să mai fac parte din cei care își aleg președintele, nu vreau să mai semnez pentru o decizie națională, nu mă mai interesează. Și știți de ce? Pentru că 1 la mână.

1. Majoritatea românilor sunt mai proști ca apa caldă iar ăia de au ieșit astă iarnă din case să-l dea jos pe Băsescu se vor plafona la fel ca ăsta iarnă(din cauza gerului – acum din cauza secetei) și nu vor merge la vot pentru că vezi doamne, căldura e prea mare. Atunci să nu vă mai plangeți dragi compatrioți consumatori de apă caldă. Și doi la mână.

2. Nimeni nu merită nimic. După logica mea și puținele mele(deloc chiar) cunoștințe în ale economiei, cred că deprecierea leului e doar generată de haosul politic, de fraierii care habar n-au să conducă un sistem și de lighioanele care se bat pe putere. De ce să-mi pese? La toamnă chiria mea o să fie mai scumpă doar așa că unii nu au ce face acasă și își permit să facă tam tam pe spinarea fraierilor, pardon, contribuabililor.

Am timp să mă gândesc până duminică și oricum am să fiu la Iași. Votul meu înseamnă totul? Fac ceva și pe al 10-lea timbru de pe buletinul meu de indentitate(dacă e posibil așa ceva).

p.s. de ce m-am enervat? Că pot și am dreptul!

Zi-mi ce ai pe suflet !

