Vecinii ăștia

Am niște vecini de toată jena. De fapt vecinii ăștia noi, de și-au cumpărat pământ și au construit case. E aiurea să spui case – sunt doar niște palate.

Și așa acum aproximativ 10 ani s-a mutat la noi pe stradă o doctoriță – veterinar. Din start s-a certat cu majoritatea vecinilor din cauze cât de cât anormale. Ea, o doamnă care se respectă, arunca și aruncă gunoiul în stradă. Nu credeți așa ceva? E simplu. Bea de sparge și să nu vadă lumea că la coșul de gunoi sunt bidoane de bere și vodkă, le aruncă unul câte unul pe stradă din loc în loc. Așa mă trezesc eu zi de zi cu bidoane în fața gardului meu, bidoane de 2 jumate bere.

Mă întreb așa, oare atunci când o voi prinde, ce va zice în apărarea ei? Sunt al dracului și nu accept. Ce-i drept, n-am prins pe nimeni făcând asta și….. – hoțul neprins, negustor cinstit.

Fiul ei? Fiul ei e un mutălău care nu știe să salute oamenii. Stă se uită la tine insistent și așteaptă ca tu om matur, trecut prin viață, să saluți. Da ce ești tu? Prinț moștenitor?

2 comments

  1. Doamna Buzatu, cea care repara caini si pisici e betiva? :))

    1. nu dăm nume aici!

Zi-mi ce ai pe suflet !

