Melancolia asta

Mă uitam azi pe youtube la toate clipurile cu noi când cântam prin crâșme gen mama maria. Ce fain, ce sentiment, ce stări de prea bine, ce băute mai trăgeam și ce bine ne simțeam.

Pentru cei care nu știu, la începutul lui august vom cânta în Club Zenon. O să fie o seară rock și noi vom cânta, da noi, vechiul Potențial. Am să anunț pe facebook(am să fac event) toate detaliile și vă așteptăm.

Să ne aducem aminte zic eu, de momentele frumoase petrecute în crâsmă sâmbătă de sâmbâtă, de oamenii care treceau pe acolo, de prieteniile legate acolo, de bețiile crunte și corzile rupte, de mine când urlam la “bagă-ți mințile în cap” și “telenovelele”, plus de cozile de pe malul Cașinului  când parcă toată lumea vroia să dea la rațe.

Zi-mi ce ai pe suflet !

