Să te duci la fund statule cu cei 18 milioane

Au trecut alegerile, lumea n-a votat, majoritatea se plâng și acum degeaba, dar asta e.

Eu n-am înțeles totuși un calcul mic. Nu-mi dau seama oricât aș încerca, mi-e prea greu să înțeleg.

La alegerile astea a fost așa : Să fie jumate + 1 din totalul cetățenilor cu drept de vot da? Adică după spusele lor(că asta se zicea la tv) undeva la 9 milioane de oameni și încă 1. Toți, atenție, cu drept de vot.

Din asta reiese așa.

Total populație România după recensământ 2011:

Estimată la : 19.042.936

Cetățeni cu drept de vot(după spusele lor) : Aproximativ 18 milioane.

De aici scădem : 19.042.936 – 18.000.000 = 1.042.936

Repet, tot calculul este cu aproximație deoarece datele nu sunt exacte dar nu contează, pentru că eroarea nu este mai mare de 400.000 de oameni(plus sau minus).

Eu de aici înțeleg așa : În România există 1 milion de : minori, oameni cu boli psihice și orbi(adică oameni fără drept de vot). Nu vreau să fac pe deșteptul dar ceva nu e în regulă, este imposibil să fie în regulă.

Poate îmi spune și mie cineva cum stă treaba.

*Știați că decedații au drept de vot?

Zi-mi ce ai pe suflet !

