Probleme existențiale și cum să primești 3 palme și nu 2

                      La noi la români preocuparea existențială a fiecăruia este binele sau răul vecinului. Am mai scris de multe ori asta și o mai scriu și acum.

De exemplu la noi în oraș există persoane care mai au puțin și vor face pagină de facebook cu titlul Amon și Denisa – ești de acord cu ei împreună?, în care se vor dezbate problemele din cadrul acestui cuplu, cum se îmbracă, de ce Amon e puțin mai pic de înălțime decât Denisa, de ce Amon se îmbracă numai în negru, cazuri șocante în care Amon fumează 6-8 țigări pe oră și ce e mai important : ce se va întâmpla cu ei doi când Denisa va pleca în Scoția. Moartea Căprioarei volumul 10, asta se va întâmpla.

Mai avem de exemplu niște băiețași care se cred super buni în toate, scriu arii în Re Mijor cu septimă și Fa în bass, nu au nimic de discutat decât subiecte gen Sheldon Cooper și mai nou sunt viitorul. Nu domnilor, nu sunteți viitorul. Sunteți doar niște ciupercuțe ieșite după ploaie cu lopețile în mână și faceți tam tam, ca altceva nu sunteți în stare să faceți.

Continuăm cu seria dezvăluirilor șocante. Să-mi trag două palme, sunt mai șmecher ca ăla de la Kanal D. Avem artiști, băi da ce artiști. Desigur că și eu sunt unul din ei, sunt cel mai mare artist. Avem oameni care se cred cântăreți de muzică bună cântând covere(apăi să trăiască artiștii de drept că au scos asemenea piese, doar așa se mai bucură și ciupercile). Nu este bai, vă jur că ăștia sunt viitorul la Eurovision.

Avem voci de aur. Serios că avem. E ușor să te autoridici la nivelul de artist în momentul în care nu reușești să ridici un căcat de piesă.

Apoi alții care se plâng de cel de lângă. De ce eu? De ce eu?

Mi se pare totuși interesant cum unii nu au ce discuta iar problemele altora le fac inima rea. Eu de exemplu sunt greu de digerat pentru că fac mișto și nu suport ciupercile. Asta e, n-ai ce să-mi faci. Dar să mă vorbești de rău și să dai cu blesteme în stânga și-n dreapta?

Avem sătănei, sătănei care cu ajutorul lui Satanochio reușesc în concepția lor desigur să ridice munții din loc și să-i pună la loc de veci.

Așa că ajungem la concluzia asta. Cum să primești 3 palme și nu două? Foarte ușor! N-ați înțeles nimic din ce am scris mai sus? Foarte bine, să fiți sănătoși!

7 comments

  1. Pe cine interesează povestea ta (amoroasă) cu Denisa atât de tare? :)))))))))))

    1. cautati-va!

  2. so. nothing changed la Onesti, ha? :)))

  3. eternallnight@yahoo.com · · Reply

    relatia dintre amon si denisa, mai ceva ca elodia :)) , trebuie sa apara la otv asta -.-“

  4. Cine nu are o preocupare practica se ingrijeste de capra vecinului , veche povestea de cand e lumea.

  5. Andreea · · Reply

    Ce sa spun decat asta: :)))))))))))))))))))))
    Bine zici! :)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

