Stau aici până una alta

Am revenit aici până una alta, oricum, vestea bună pentru mine e că mi-am recuperat toată baza de date cu absolut tot dar mai am nevoie de câte ceva ca să mă mut pe o altă platformă. Blogway se inchide și nu mai pot continua cu ei.

N-am murit, nu mor, pentru că sunt nemuritor. V-am lăsat în pace, asta ați vrut. Din toți care îmi citiți blogul, ăia care îl citesc pe față, că pe ascuns sunt mulți – foarte mulți, câți m-ați întrebat “de ce motiv nu merge blogul?”, câțiva, puțini. Restul ați știut să ziceți : nașpa băi Amoane, lasă. Nu e bai că am descoperit ce înseamnă să fi om în adevăratul sens al cuvântului – e mare lucru.

One comment

  1. Rusya…

    […]Stau aici până una alta « Amon[…]…

Zi-mi ce ai pe suflet !

