Întâi violență apoi…

Am o problemă babană cu ăștia violenți care-și rezolvă problemele prin pumni, picioare, satâre, bâte etc. Mi se pare normal să fiu contra la astfel de treburi.

Să revin. Eram sâmbătă dimineață la o cafea cu un vechi amic, unu cu care am copilărit. El tot timpul a fost mai prostuț așa și s-a băgat în niște treburi mai delicate(nu știu dacă e corect). Și tot timpul când intra în ceva, mergea cu ochii la spate pe stradă, mai lua câțiva pumni când era prins și tot așa.

Tot timpul nu înțelegeam de ce este atât de prost de se bagă în gura lupului și încearcă să scoată dinții cu ața. Da, o parte din vină este a lui, dar o altă parte din vin o au alții.

Cum ne beam noi cafeaua afară sub umbrelă și ăsta îmi spunea de cum s-a luat la harță cu nu-știu-cine din club cu o seară în urmă, apare unu și zice ceva în gen : băi, da ce a avut ăla cu tine, că nu l-am văzut niciodată în club.

La care ăsta săracu cu o zgârietură în dreptul ochiului răspunde : coaie, nu-l cunosc. Dansam și a venit la mine.

Aaaa, deci asta e treaba. Tu nu poți să dansezi liniștit că vine un papițoi de ăsta lucrat prin țări străine cu volan pe dreapta și face pam pam că vezi doamne are în buzunar câteva sute de lire sterline. Nu poți să mergi pe stradă normal ca tot omul că trebuie să ai grijă de dinăștia, care nu se uită și trec peste tine. Să nu mai zic să ieși ca tot omul cu mândra în club, că faci căcatul praf. Iese bătaie orice ar fi. Fie că ăla are impresia că tu te-ai uitat cu curu la femeia lui, fie că n-ai stins țigara corect, e musai să primești două trei palme că doar ce pizda mă-sii, e seara de club.

One comment

  1. Nu puteai sa ai mai multa dreptate!

Zi-mi ce ai pe suflet !

