Și cum ăia de nu mă citesc :))

Am mai zis asta de multe ori. Ador persoanele alea care nu mă mai citesc. Le ador și pe alea de-mi zic : ooo amoane, cum mai e cu blogul? Păi intru dracu pe blog și vezi🙂, dăăăăă!

Dar să mă leg strict de alea care nu mă mai citesc. Care sunt motivele?

*Țin să menționez că unele persoane, nu toate, erau în limbă după fiecare literă scrisă pe zi aici sau pe andreiamon.ro.

Motivele, desigur banale, nu au nici măcar un argument solid din partea lor, nu e bai, nu-mi pasă, nu trăiesc din blog, așa că nu este nici un fel de problemă.

Persoanele care : “Coaie, înainte scriai fain, dar acum de când te legi de absolut orice nu mai ai nici un farmec.”

Păi atunci când tu ca nene burene, un nimeni drum, frecător vertiginos de material slinos și cauți povestea cercelului domnișoarei Gaga aici pe blog, eu de unde naiba să-ți ofer astfel de material. Eu înțeleg perfect nevoia cetățeanului român de a citi conținut ieftin, scris prost și pupăceală de cur la limita limitelor. Știu că nu scriu la standardele impuse de whatever, dar atât cât ma duce mintea, scriu despre ceva ce mă deranjează, în limita cunoștințelor în cauză. Nu mă dau zmeu, nu ma leg de unu care citește cărți bune, unu care câștigă olimpiada internațională de chimie etc etc.

Persoanele care nu mă mai citesc din cauza unui conflict (probabil) cu unul sau mai mulți prieteni comuni.

Chestiile de gen sunt niște aberații. Chestiile de gen mi se pare duse la extrem și niște copilării marcate de curea și furtun de mașină de spălat. Proștilor care sunteți proști, problema nu este la mine ci la voi.

Nu pot să scriu ca ăia de la protv, realitatea, kanal d – care sunt sub orice critică(televiziune de căcat, redactori de tot căcatul ș.a.), doar încerc să scriu niște chestii care să deschidă ochii unora, presărând oleacă de umor ici colo. Știu că nu toată lumea râde la glumele mele, dar de ce să am nevoie de 1000 când am câțiva și buni?

Zi-mi ce ai pe suflet !

