Femeia nu minte

Azi eram undeva, nu zic unde, nu contează.

Lângă mine se așează un cuplu. Ei vorbeau în treaba lor, eu îmi vedeam de treaba mea.

Tipul : Bine puiule, totul este aranjat pentru diseară. Vom avea o seară minunată amândoi.

Tipa : Mda

În tot acest timp tipa se uita în altă parte. Prostul, că prost e, se uita în ochii ei.

Tipul : S-a întâmplat ceva?

Tipa : hmmm, nu…. nu prea cred că vin diseara. Am niște treabă și nu știu când termin.

Tipul se enervează : Păi cum? Dar dimineață erai în regulă, nu aveai nimic de făcut.

Tipa se ridică : Am alte lucruri mai importante de făcut. Nu înțelegi deloc?

Tipul : Păi și eu ce fac? Am plătit tot, am aranjat totul pentru noi și tu nu mai vrei?

Tipa : Vreau, dar am treabă. Pa!

Și pleacă.

Prostule, care ești prost. Își bate joc de tine. Las-o, nu o mai crede. Să nu ajungi să o iubești, că după e crunt. Pleacă acum cât nu e târziu.

Zi-mi ce ai pe suflet !

