Și cum m-au furat țiganii, a doua oară

Am zis să mănânc și eu ceva. Am pus la încălzit niște mâncare și după am observat că pâine nu mai era. Mâncarea fără pâine e iad pentru mine.

Am zis prima dată să pun portofelul în buzunar dar mi-am dat seama că nu are rost. Parcă a fost un semn. Și… și cobor.

Nu dau bine colțul blocului că iese unul de după mașină, altul de nicăieru. Îmi pun cuțitul la spate și…

Țiganul 1 : “Taci că aici mori.  Nelule, i-ai tot din buzunare.”

Băi oameni buni, am avut noroc că telefonul și portofelul erau în apartament.

Țiganul 2 : “Băi pretene, dar tu îți bațu joc de noi?”

Țeapă, aveam doar 4 lei și cheile.

Aveam cuțitu în spate, ăla mă ținea de gât(de parcă eram nu știu ce atlet).

Țiganul 2 : “Băi, ăsta și-a bătut joc de noi. Dă-i una și hai”

Mi-a tras una la ficați de am zis că-mi dau duhul, apoi au luat-o la fugă. Noh, m-am ridicat, m-am pipăit la spate să nu mă fi găurit cumva și m-am întors acasă. Da, mi-au luat cei 4 lei, iar cheile le-au aruncat jos lângă mine.

Tare sunt curios. Unde sunteți voi ăia de la protecția omului și ăia de sunt contra rasismului, că țiganii sunt buni așa și pe dincolo? Acum nu spuneți nimic? Sunt sigur că ce am pățit eu este un caz minor. Sunt sigur că pentru 4 lei se fac și crime. Am vrut să-i întreb sincer…. câți bani credeau că am la mine – când eram îmbrăcat de casă și eram cu papucii de casă în picioare. La restaurant nu mă duceam, în nici un caz.

Și întrebare : de ce să îi tolerezi când ei fac asta? De ce?

One comment

  1. Cine tolereaza tiganii ar trebui pus in mijlocul lor intr-un Titanic contemporan…

    Si semnele sunt destul de clare :)) E bine ca te-ai prins la timp 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

