Senzații (3 – ultima parte)

Luna ieșea de după nori. O lună parțial acoperită dar totuși strălucitoare. Capul lui descoperit lăsa razele ei să-l mângâie ușor.

– Ce senzații îmi poate da…

– Mihai, tu ești împăcat cu gândul?

Nu răspunse. Era absorbit de vântul cald ce-i bătea fața.

– Mihai, e cazul să mergi mai departe!

– Spune tu, stranie entitate. Spune tu și te rog să-mi răspunzi. Eu te-am creat, tu exiști, aici în mintea mea dar nu ești eu. Ești ceva creat de mine, dar care a profitat de momentele de slăbiuciune și ai reușit. Chiar vrei să merg mai departe?

– Da Mihai! Vreau să mergi mai departe. Vreau să dispar din mintea ta, vreau să te las să-ți continui viața. Gata! Ajunge. Atâta timp te-ai distrus singur.

Privea țigara ce tocmai de termina.

– Ea n-ar fi vrut să te vadă așa. N-ar fi vrut să te distrugi. Ți-a jurat dragoste eternă, ți-a jurat iubire eternă. A reușit, chiar dacă e acolo în ceruri, dragostea ei o simți și o vei simți tot timpul. În viața asta a ta, ea și-ar fi dorit să te vadă fericit. Și-ar fi dorit să înțelegi că viața merge mai departe, cu sau fără ea, iar ea, de acolo îți zâmbește. Tu nu vezi asta….. dar imagineză-ți doar, așa cum ai visat-o de multe ori după tragicul eveniment. În rochie de mireasă….

– Da….

– Zâmbește, mergi mai departe. Sunt sigur că acolo undeva, este cineva pentru tine, cineva care să te iubească așa cum meriți tu, așa cum îți dorești tu. Cineva care va merita să fie cu tine. Du-te!

– Da…

Zi-mi ce ai pe suflet !

